Velpro-Centar i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela dogovorili su suradnju kojom će biti osigurani kvalitetniji uvjeti nabave i distribucije, a potpis na ugovor stavili su Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Velpro-Centra i Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela.
Od početka poslovanja Velpro-Centar veliku pozornost posvećuje HoReCa segmentu unutar kojeg značajnu ulogu imaju mali i obiteljski hoteli, podsjetio je Kocijan navodeći kako se od četiri milijarde kuna godišnjeg prihoda Velproa oko milijardu odnosi na trgovanje upravo s hotelima i restoranima.
"Statistika pokazuje da turisti godišnje u hrvatskim hotelima i restoranima potroše oko 450 milijuna eura što je zapravo izravan izvoz lokalnih prehrambenih proizvoda," naglasio je Kocijan te najavio kako će kroz novo partnerstvo ponuda asortimana domaćih proizvoda na turističkom tanjuru biti još bolja. "Naši partneri prepoznali su naš fokus na domaću proizvodnju, bilo da se radi o ponudi voća i povrća, mesa te ostale prehrane," dodao je Kocijan otkrivši da su nedavno potpisali sporazum o suradnji VELPRO-a, Agrofructusa i Maistre, koji je također baziran na konceptu “od polja do stola” te omogućuje da hrvatski poljoprivredni proizvodi budu sastavni dio ponude hotela i restorana u RH.
Kocijan je iznio da se kroz HoReCa kanal plasira 95 posto mesa iz domaće proizvodnje, 90 posto ribe zahvaljujući Cromarisu te 80-90 posto vina, a uz iznimku citrusa ostalo voće i povrće u cijelosti dolazi iz lokalne proizvodnje.
"Ovim ugovorom najbolje svjedočimo povezivanje zelene i plave Hrvatske kroz plasman proizvoda vrhunske kakvoće," ocijenio je Klarić navodeći kako udruga okuplja oko 200 obiteljskih i malih hotela.
Klarić je posebno istaknuo kako mali obiteljski hoteli njeguju autentičnu hrvatsku gastronomiju s ciljem da ih upravo takav pristup uspješnije pozicionira na turističkoj sceni Mediterana i učini ih prepoznatljivijima naspram brojne konkurencije iz susjedstva.
Tullio Fernetichi, vlasnik hotela San Rocco iz Brtonigle koji visoko kotira na globalnoj turističkoj karti, ustvrdio je kako Hrvatska kao mala zemlja, ali s golemim potencijalom mora više raditi na brendiranju.
"Naši susjeti Talijani zaštitili su 250 autohtonih proizvoda, što je najviše u EU. Dobrim marketinškim nastupom postigli su da je to motiv brojnim turistima za dolazak u Italiju. Mi smo zaštitili tek 10 proizvoda, no nisu dovoljno brendirani, još nisu postali prepoznatljivi na europskoj razni. Moramo ostvariti da i nama turisti dolaze još više upravo radi vrhunske gastronomije iz autohtonih proizvoda," preporuka je Fernetichija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu