Globalna, znanstveno vođena i pacijentima usmjerena biofarmaceutska tvrtka, fokusirana na otkrića, razvoj i komercijalizaciju lijekova na recept za neke od najtežih bolesti. Ali mi smo i više od toga što smo među vodećim svjetskim farmaceutskim tvrtkama. Tražimo rješenja koja utječu na pacijente, upotrebom znanosti s tehnologijom i povezivanjem s cijelim zdravstvenim ekosustavom.
Stoji tako u opisu AstraZenece, kompanije široj javnosti najpoznatije po jednom od cjepiva protiv Covida-19, koje je ova britansko-švedska kompanija razvila u suradnji s uglednim britanskim sveučilištem Oxford (sjedište je kompanije u Cambridgeu, gdje je također vrlo renomirano britansko sveučilište), a koje je u EU došlo, čini se nepravedno, na zao glas, zbog nekoliko prijavljenih slučajeva ozbiljnih nuspojava – zgrušavanja krvi. Europska medicinska agencija (EMA) “presudila” je, nakon proučavanja opisa prijavljenih slučajeva, da je korist od cijepljenja u smislu sprečavanja koronavirusa, komplikacija, bolničkog liječenja i smrti uzrokovanih tom bolešću, veća od rizika koje nosi cijepljenje pa je preporučila nastavak cijepljenja vakcinom AstraZenece, što je slijedio i Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ). Hrvatska je naručila i dobila 2,7 milijuna AstraZenecina cjepiva, ali nakon lipnja više ga neće naručivati, jer istječe ugovor EU s kompanijom.
Kako bilo, AstraZeneca ima ispostavu i u Hrvatskoj, još od 2000., a od 2004. registrirana je kao AstraZeneca d.o.o. Posluje u Zagrebu na Radničkoj cesti, a na portalu Moj Posao oglasila je da treba medicinskog predstavnika za respiratorni sustav i imunologiju.
To radno mjesto upotpunit će, stoji u oglasu, prodajni tim za biofarmaceutike, a zaduženja budućeg zaposlenika bit će terenska, a ključne odgovornosti generiranje potražnje za respiratornim i imunološkim portfeljem na zadanom području.“Proaktivno ćete prepoznati mogućnosti i razviti strategije i planove djelovanja za svoj teren, skupa sa svojim direktorom i timom, ne biste li poboljšali poziciju asortimana proizvoda na lokalnoj razini”, neki su od opisa posla medicinskog predstavnika za respiratorni sustav i imunologiju. Njegov je zadatak, također, i promovirati koristi brendova, tj. robnih marki, te ispunjavati prodajne i neprodajne ciljeve.
“Angažirat ćete se u znanstveno utemeljenom dijalog o odobrenim indikacijama i profilima djelotvornosti/liječenja proizvoda AstraZenece, osiguravajući njihovu optimalnu upotrebu u skladu s nacionalnim i lokalnim smjernicama i licencama”, poručuju iz kompanije. Kandidirati se za ovo radno mjesto, s područjem rada u Zagrebu, mogu oni koji imaju sveučilišno obrazovanje iz farmacije, medicine, stomatologije ili veterine, te iskustvo na sličnim poslovima u inovativnim farmaceutskim tvrtkama, a nužno je i da su se dokazali sposobnima razumjeti i prenositi znanstvene i podatke o ekonomskim zdravstvenim rezultatima. Poželjno je, pak, da kandidat ima znanja o tržištu respiratornih i imunološkioh lijekova i da shvaća medicinske aspekte proizvoda. Rok za prijavu je 11. lipnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu