Veliki Brijun pokrenut će projekt Brijuni Rivijera

Autor: Marija Crnjak , 26. srpanj 2013. u 13:07
U hotelu Melia Coral održana je konferencija Business Croatia Open - Istra Budućnosti. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL

Okruženje pokazuje da je potrebno imati 6 golf igrališta na milijun dolazaka, upravo toliko treba Istra.

Novi strateški marketinški plan hrvatskog turizma do 2020. godine bit će napravljen na temelju devet planskih elemenata. Prvi od njih je strateška analiza naših emitivnih tržišta, ali i onih koja nikada nisu bili u Hrvatskoj, što dosad nije bilo napravljeno.

Krovni operativni marketinški plan sadrži tri plana, za proizvode, za klastere i za ciljna tržišta, otkrio je ministar turizma Darko Lorencin na današnjoj trećoj poslovnoj konferenciji Croatia Business Open koja se održava u Umagu na temu “Istra budućnosti”. Na skupu koji su otvorili predsjednik Republike Ivo Josipović i premijer Zoran Milanović, ministar turizma predstavio je Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020. s naglaskom na Istru.

Govoreći o razvoju turizma Istre, ministar je naglasio da je ključ povećanje broja smještajnih kapaciteta, čiju realizaciju trebamo otkočiti. Osim projekta Brijuni riviera, u funkciju će se staviti i Veliki Brijun, pri čemu se mora napraviti koncept njegovog korištenja, dodao je.

"Uz pomno planiranje i izradu koncepta razvoja Velikog Brijuna, upravo projekt Veliki Brijun imat će ogroman utjecaj na razvoj situacije u projektu Brijuni Rivijera. Veliki Brijun će biti jedan od ključnih projekata koji već sad izaziva veliko zanimanje investitora", otkriva Lorencin.

Također, jedna od ključnih stvari su investicije u golf,  jer odredišta u našem okruženju pokazuju da je potrebno imati 6 golf igrališta na milijun dolazaka. Lorencin je naveo primjer golf parka Kempinsky u Savudriji, jer je takav koncept privukao turiste koji možda ne bi došli u Hrvatsku. Ministar smatra da treba raditi na tome da se u Istri izgradi četiri do šest golf igrališta. Također, iako su sunce i more osnova za turizam Istre, za njegov daljnji razvoj potrebno je kreirati nove motive dolazaka u pred i posezoni, primjerice ponudu kulturnog, gastro i eno turizma i sportskog i pustolovnog  turizma.

"Većina dobrih rezultata Istre je posljedica sinergije javnog i privatnog sektora i implementacije master plana, a u tijeku je priprema izrade novog master plana Istre za razdoblje 2014.-2020. koji treba razvijati nove projekte", rekao je ministar.

Komentirajte prvi

New Report

Close