Novi strateški marketinški plan hrvatskog turizma do 2020. godine bit će napravljen na temelju devet planskih elemenata. Prvi od njih je strateška analiza naših emitivnih tržišta, ali i onih koja nikada nisu bili u Hrvatskoj, što dosad nije bilo napravljeno.
Krovni operativni marketinški plan sadrži tri plana, za proizvode, za klastere i za ciljna tržišta, otkrio je ministar turizma Darko Lorencin na današnjoj trećoj poslovnoj konferenciji Croatia Business Open koja se održava u Umagu na temu “Istra budućnosti”. Na skupu koji su otvorili predsjednik Republike Ivo Josipović i premijer Zoran Milanović, ministar turizma predstavio je Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020. s naglaskom na Istru.
Govoreći o razvoju turizma Istre, ministar je naglasio da je ključ povećanje broja smještajnih kapaciteta, čiju realizaciju trebamo otkočiti. Osim projekta Brijuni riviera, u funkciju će se staviti i Veliki Brijun, pri čemu se mora napraviti koncept njegovog korištenja, dodao je.
"Uz pomno planiranje i izradu koncepta razvoja Velikog Brijuna, upravo projekt Veliki Brijun imat će ogroman utjecaj na razvoj situacije u projektu Brijuni Rivijera. Veliki Brijun će biti jedan od ključnih projekata koji već sad izaziva veliko zanimanje investitora", otkriva Lorencin.
Također, jedna od ključnih stvari su investicije u golf, jer odredišta u našem okruženju pokazuju da je potrebno imati 6 golf igrališta na milijun dolazaka. Lorencin je naveo primjer golf parka Kempinsky u Savudriji, jer je takav koncept privukao turiste koji možda ne bi došli u Hrvatsku. Ministar smatra da treba raditi na tome da se u Istri izgradi četiri do šest golf igrališta. Također, iako su sunce i more osnova za turizam Istre, za njegov daljnji razvoj potrebno je kreirati nove motive dolazaka u pred i posezoni, primjerice ponudu kulturnog, gastro i eno turizma i sportskog i pustolovnog turizma.
"Većina dobrih rezultata Istre je posljedica sinergije javnog i privatnog sektora i implementacije master plana, a u tijeku je priprema izrade novog master plana Istre za razdoblje 2014.-2020. koji treba razvijati nove projekte", rekao je ministar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu