Peticom do Maksimira, sedmicom do Dubrave. Od ponedjeljka se vraća stara trasa dviju zagrebačkih tramvajskih linija 5 i 7 koje će voziti skraćeno, ali s povećanim prometnim kapacitetima i brojem frekvencija, a sve kako bi se smanjile gužve i zastoji u prometu pogotovo u zoni okretišta.
– Izmjene se donose nakon temeljite analize kroz operativno praćenje situacije na području cjelokupne mreže i korak su u unaprjeđenju usluge, jer će omogućiti veću protočnost prometa i manje razdoblje čekanja za građane u velikom dijelu grada Zagreba – potvrdili su iz ZET-a.
Uskoro promjene u ZET-u? Tramvaji 5 i 7 skraćuju trase, sindikat: ‘To je jedino logično rješenje’
Tako će linija 5 ubuduće prometovati na relaciji Prečko – Maksimir, a linija 7 na relaciji Savski most – Dubrava (zbog radova na Jadranskom mostu, linija 7 će privremeno prometovati na relaciji Arena Zagreb – Dubrava). Promjenom dužina trasa kroz povratak linija na krajnja odredišta do kojih su i ranije prometovale, linija 5 ostvarivat će dnevno 16 dodatnih polazaka, a linija 7 dodatnih 18 polazaka, čime će se intenzivirati frekventnost polazaka te smanjiti vrijeme čekanja na stajalištima u dijelovima grada gdje je utvrđen povećani priljev putnika, piše Večernji list.
Također će se povećati prijevozni kapaciteti linije 5, na kojoj bilježimo znatni porast broja putnika, posebice na dionici od okretišta Prečko do Savske ceste.
ZET se modernizira, stiglo još 20 novih autobusa, stižu tramvaji, a i zna se i kad će aplikacija
Dodatan razlog izmjena je rasterećenje okretišta u Dubravi i Dupcu, posebno jer je na okretištu Dubec otežan prihvat triju tramvajskih linija radi njegove dimenzioniranosti. Zbog toga u vršnim satima dolazi do odstupanja pojedinih voznih jedinica od predviđenog rasporeda, jer trebaju čekati slobodno mjesto na terminalu kako bi se na siguran način omogućio ulazak ili izlazak putnika na za to predviđenim stajalištima.
– Ovim putem svakako će se utjecati i na bolju prometnu protočnost linija koje koriste okretišta Dubrava i Dubec jer će olakšati prihvat tramvaja na zaokretnice te time ubrzati proces ulaska i izlaska iz vozila – dodaju iz ZET-a.
Istovremeno, poboljšat će se protočnost na linijama 4 i 11, a usluga prijevoza na relaciji Dubrava – Dubec i dalje će biti intenzivna kroz 7 dodatnih polazaka koje će linija 11 realizirati. Tako će prosječan slijed polazaka tramvaja linija 4 i 11 s početno-krajnjeg stajališta biti manji od 4 minute. Ujedno, povećat će se prijevozni kapaciteti na liniji 11, kao liniji s najvećom prometnom potražnjom.
– ZET će i nadalje pozorno pratiti situaciju s javnim prijevozom u gradu Zagrebu, i nastojati optimizirati linije sukladno mogućnostima kako bi građani u cijelom gradu mogli dobiti najbolju moguću uslugu, uz što manja razdoblja čekanja – zaključuju u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu