Velika Gorica predstavila Investicijski vodič

Autor: Darko Bičak , 21. listopad 2014. u 22:00
Dražen Barišić, gradonačelnik Velike Gorice/Sanjin Strukić/PIXELL

Očekuje se povećani interes ulagača za tri gradske poduzetničke zone.

Grad Velika Gorica ima tri poduzetničke zone i jedna je od najpoželjnijih destinacija za investitore, a o čemu svjedoči i činjenica da su mnoge velike tvrtke, poput Lidla, odlučile svoje sjedište imati upravo u Gorici, rečeno je u utorak na prezentaciji novog Investicijskog vodiča ovog grada.

Kako je pojasnio gradonačelnik Dražen Barišić, najveća prednost Velike Gorice je prometna povezanost – od željezničkih čvorišta do petlja svih autocesta. Na području ovog grada nalazi se i Zračna luka Zagreb. Iako Sava do Zagreba nije plovna, u perspektivi je moguća i gradnja riječne luke u Velikoj Gorici. U planu je da se Gorica sa Zagrebom u bližoj budućnosti poveže i tramvajem.  Kako je na prezentaciji novog vodiča pojasnila Ivana Matković iz gradskog Upravnog odjela za poduzetništvo, investicije i fondove EU, ovaj dokument sadrži sve informacije o stanju u Gradu te o investicijskoj klimi.

Kako će se vodič neprestano nadopunjavati i ažurirati, nije izdan u tiskanom obliku već samo u multimedijskom te će se uskoro moći pogledati i preuzeti na internetskim strancama V. Gorice. Na području grada trenutno djeluje 1233 tvrtki, 1249 obrta te oko 4000 OPG-ova s ukupno 17 tisuća zaposlenih. 

Komentirajte prvi

New Report

Close