“Primite li SMS poruku u ime Zabe:
– da Vam je kartica blokirana ili da su Vam deaktivirani tokeni u m-zabi te Vas se navodi na provjeru otvaranjem linka u poruci,
– navodi li Vas se da obnovite sigurnost otvaranjem linka potvrde kako ne biste izgubili pristup našim uslugama, znajte da je riječ o prijevari i da Vam tu poruku nije poslala Zagrebačka banka”, upozoravaju iz ove banke.
“VAŽNO!
Ne reagirajte na takve poruke, ne otvarajte poveznice i ne unosite osobne podatke, uključujući one koje generira token jer ćete pretrpjeti financijski gubitak.
Ovo su ključni podaci koje Banka neće tražiti putem nijednog kanala komunikacije:
– puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ovi
– vjerodajnice i broj tokena te sami kodovi koje token generira (OTP, MAC)
– aktivacijski ključevi za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi)”, pojašnjava se u obavijesti koja je stigla klijentima Zagrebačke banke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu