Francusko turističko tržište ove godine pokazuje veliki interes za Hrvatskom, čija je turistička ponuda u programima najvećih i najznačajnijih francuskih touroperatora i agencija, a raste i interes za uvođenjem novih redovnih zračnih linija, izvijestili su u utorak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Dobre vijesti za hrvatski turizam dolaze s nedavno održanog najvećeg međunarodnog turističkog sajma u Francuskoj “Salon Mondial du tourisme” u Parizu te s prateće poslovne radionice koja je u organizaciji predstavništva HTZ-a u Parizu okupila više od 60 francuskih organizatora putovanja i turističkih agencija.
O poslovnim mogućnostima i suradnji s njima su na radionici razgovarali predstavnici Croatia Airlinesa, Maistre, Falkenstainera, Hiltona te agencija.
”Hrvatska je ponuda odlično zastupljena kod najznačajnijih francuskih organizatora putovanja, a daljnji rast specijaliziranih ponuda s naglaskom na eno-gastronomiju, poslovni, kulturni i nautički turizam zasigurno može biti dodatni motiv dolazaka turista”, poručila je direktorica predstavništva HTZ-a u Parizu Danijela Mihalić Đurica.
Ove godine francuski turisti u Hrvatskoj ostvarili su 54 posto više noćenja nego u istom razdoblju 2019.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu