Većina generacije Z bira domaće proizvode

Autor: Poslovni dnevnik , 20. studeni 2024. u 12:58
Za znakove kvalitete HGK Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta čulo je 98,6% ispitanika/Goran Kovačić/PIXSELL

Velika većina ispitanika daje prednost proizvodima i uslugama sa znakovima kvalitete, a tek 3,1% ne obraća pozornost na takve proizvode i usluge.

Istraživanje Hrvatske gospodarske komore (HGK) pokazalo je veliko povjerenje potrošača u domaće proizvode, kao i to da većina mladih, odnosno generacija Z – bira domaće, izvijestili su iz HGK.

Za znakove kvalitete HGK “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta” čulo je 98,6% ispitanika, a 84,4% smatra da su proizvodi i usluge – nositelja tih znakova, kvalitetniji od istih proizvoda/usluga koji nisu nositelji, pokazalo je istraživanje o prepoznatljivosti znakova kvalitete HGK među potrošačima koje je proveo Odjel za upravljanje kvalitetom HGK-a.

Velika većina ispitanika daje prednost proizvodima i uslugama sa znakovima kvalitete, a tek 3,1% ne obraća pozornost na takve proizvode i usluge. Ako kupac bira unutar istog cjenovnog ranga, 95,7% odlučuje se za domaće. Proizvode sa znakovima kvalitete HGK-a, prijateljima, poznanicima i članovima obitelji preporučilo bi 94,8% sudionika istraživanja.

Iz HGK-a navode da se kroz nacionalnu akciju Kupujmo hrvatsko promoviraju kvalitetni hrvatski proizvodi i brendovi s ciljem senzibiliziranja javnosti o važnosti kupnje domaćih proizvoda, kao i što to znači za razvoj cijelog gospodarstva. Predsjednik HGK-a Luka Burilović je kazao da je Kupujmo hrvatsko najprepoznatljivija nacionalna kampanja HGK.

Komentirajte prvi

New Report

Close