Već 600 konzultanata radi na platformi Kliker, širi se regijom

Autor: Darko Bičak , 16. travanj 2019. u 07:52
Mateo Juran, Matej Zelić i Marin Matijević s platforme Kliker/Marko Lukunić/PIXSELL

Odobreni konzultant na Klikeru u prosjeku ima 14 godina radnog iskustva te je na direktorskoj ili menadžerskoj poziciji.

Projekt Kliker koji objedinjuje ponudu svih konzultantskih usluga, lansiran je lani sredinom kolovoza i već je nadmašio očekivanja pokretača. 

"Krenuli smo oprezno, uzimajući u obzir da poslovna zajednica nije posve upoznata s konzultantskom industrijom te da usluge nisu standardizirane. No, u samo mjesec dana tvrtke su na Klikeru objavile više od 10 projekata te je 200 stručnjaka izradilo profil, što nam je bio pokazatelj da je tržišna potreba velika i da je Hrvatska plodno tlo za ovakvu platformu. To je i dokazano u narednim mjesecima", kaže Mateo Juran, voditelj operativnog poslovanja na Kliker platformi. 

Strogi kriteriji
Dodaje da je u šest mjeseci od lansiranja Kliker uspio razviti najveću zajednicu vrhunskih stručnjaka na zahtjev u regiji, a dosad je prijavljeno više od 110 projekata iz različitih područja, najviše u kategorijama EU fondovi, IT, Financije i Marketing.  "Tvrtkama smo omogućili da brzo, lako i digitalno pronađu provjerenog stručnjaka po mjeri njihovog projekta. U odnosu na tradicionalan konzalting, proces povezivanja tvrtke i konzultanata u prosjeku je skraćen za 15 dana, a broj prijavljenih konzultanata po projektu višestruko je povećan.

Na platformu se dosad prijavilo više od 1200 stručnjaka i konzultanata od kojih je nakon selekcije odabrano 600 vrhunskih, što pokazuje da manje od 50% prijavljenih zadovoljilo kriterije koje smo postavili. A oni su minimalno 5 godina relevantnog radnog iskustva, dokazano iskustvo u vodećim konzultantskim tvrtkama, globalnim korporacijama i međunarodnim institucijama te provjerena stručnost u jednoj od šest ključnih područja platforme", pojašnjava Juran.

S Klikera ističu da su tvrtke dosad do konzultanata dolazile pretežito putem preporuka ili eventualno putem pretrage na internetu, što je znalo rezultirati pronalaskom stručnjaka koji su se pokazali neprikladnima za njihove trenutne potrebe, a proces je bio dugotrajan i kompliciran.

Dodatan izazov predstavljala je edukacija i upoznavanje srednjih i malih tvrtki s prednostima angažiranja vanjskih stručnjaka.  "Naš cilj bio je MSP-ima na potpuno digitalan način omogućiti lakši dolazak do pravih ljudi", prisjeća se voditelj operativnog poslovanja ovog zagrebačkog startupa. U početku im je fokus trebao biti na većim tvrtkama koje su upoznate s konzultantskom industrijom. "No, ubrzo smo uočili ogroman interes malih i srednjih tvrtki. Danas uz spomenute velike tvrtke, veliki dio klijenata na Klikeru čine upravo mala i srednje velika brzorastuća poduzeća", kaže. 

Besplatan kanal
Iako je možda bilo za očekivati da će veliki konzultantski igrači na ovaj novitet gledati s oprezom, Juran kaže da je većina vodećih tvrtki iz te branše u Hrvatskoj već je izradila profile na Kliker platformi i već rade na prvim projektima.

Na Kliker, govori, gledaju kao besplatan i u potpunosti digitalan kanal za pronalazak novih klijenata. Osim toga, tvrtke koje na platformi objavljuju projekt, pri odabiru stručnjaka koji će na njemu raditi imaju potpunu slobodu i to čine na bazi kvalifikacija te prijašnjeg iskustva stručnjaka, što platformu čini u potpunosti nezavisnom. Odobreni konzultant na Klikeru u prosjeku ima 14 godina radnog iskustva te je trenutno na direktorskoj ili menadžerskoj poziciji, a uz to njih 95% ima provjerenu stručnost na dva ili više područja. 

Sada se u ovoj tvrtki spremaju na regionalno širenje koje im je, kažu glavni  fokus u narednom razdoblju. U ovom trenutku, 15% objavljenih projekata im dolazi iz regije pa je u narednim mjesecima plan učvrstiti pozicije u Srbiji, Sloveniji i BiH. Nakon regije, pokušat će, tvrde, izgraditi najveću bazu vrhunskih stručnjaka u srednjoj i istočnoj Europi.

Komentirajte prvi

New Report

Close