Kako je vremenska prognoza proteklih dana bila vrlo kišovita, takve su otegotne okolnosti utjecale i na izvođenje radova na zagrebačkom rotoru koji zbog svega trenutno “kasne” za predviđenim, te je tako druga faza odgođena, procjenjuje se na nekih desetak dana.
Voditelj građevinskih radova Mile Lulića za HRT je izjavio: “Došlo je do povećanja obima radova i zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta dolazi do malog produženja prebacivanja prometa na tu drugu fazu. U toj drugoj fazi ćemo koristiti krajnju istočnu traku za radove, a krajnja zapadna traka će se tada osposobiti za promet. Mi trenutno na mostu koristimo 5 traka, a tada ćemo moći koristiti svih 6 traka i očekujemo da će od 15.12. protočnost prometa biti puno bolja. Još će bolje biti u siječnju kada bi trebali biti gotovi podvožnjaci”, zaključio je Lulić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu