Varteks izgubio ekskluzivni distributerski ugovor s Levi’som

Autor: Agencija VLM , 28. veljača 2013. u 15:08
Pogon za sivanje odijela tekstilne industrije Varteks Photo: Marko Jurinec/PIXSELL

Ugovor sa Varteksom je bio izuzetno važan za tvrtku, a radilo se o poslu koji je činio između 10 i 15 posto u Varteksovim prihodima, što je iznosilo oko 30 milijuna kuna godišnje.

Zbog nemogućnosti izvršavanja financijskih obaveza prema svom strateškom partneru, Varteks je ovih dana izgubio ekskluzivni distributerski ugovor sa tvrtkom Levi's. S time je završila gotovo 30 godina duga suradnja varaždinskog tekstilnog diva sa tvrtkom Levi Strauss Europe. Za Varteks koji je u procesu predstečajne nagodbe u kojem pokušava restrukturirati svoje poslovanje, ovo je veliki udarac.

Ugovor sa Varteksom je bio izuzetno važan za tvrtku, a radilo se o poslu koji je činio između 10 i 15 posto u Varteksovim prihodima, što je iznosilo oko 30 milijuna kuna godišnje. U Varteksu pak tvrde da se sve moglo izbjeći, samo da im je na vrijeme odobren interventni kredit za sredstva kojima bi osigurali inicijalnu likvidnost.

– U zadnjih nekoliko mjeseci često smo naglašavali važnost inicijalne likvidnosti upravo radi očivanja strateški važnih ugovora za kompaniju. Unatoč dogovoru svih ključnih vjerovnika i Varteksa, taj interventni kredit do danas nažalost nije realiziran. U tim okolnistima Varteks nije u mogućnosti nastaviti suradnju s tvrtkom Levi's, unatoč činjenici da smo sredinom prošle godine ispregovarali i ugovorili novi petogodišnji ugovor o ekskluzivnoj distribuciji – kazao je novinarima predsjednik Uprave Varteksa Zoran Košćec, dodavši da su ugovori sa drugim strateškim partnerima zasad stabilni.

Ipak, priznao je da će i njima prijeti slična opasnost, ukoliko se Varteksu pod hitno (u idućih nekoliko dana) ne odobri hitni, interventni kredit. Ne treba zaboraviti ni kako je Košćec u trenutku otvaranja predstečajne nagodbe krajem prošle godine, kazao kako je preduvjet za uspješnu provedbu financijskog i operativnog restrukturiranja tvrtke, upravo očuvanje strateški važnih ugovora s ključnim poslovnim partnerima, a jedan od njih bio je upravo Levi's.

Košćec pak vjeruje da bez obzira na gubitak ovog ugovora, Varteks ima održivi model poslovanja.

– Redefiniranom strategijom brendova u modnom dijelu poslovanja i fokusom na vlastitu modnu marku i korporativne ugovore, Varteks ima održiv model za uspješno poslovanje u budućnosti. Međutim, bez inicijalne likvidnosti nema pretpostavki za nastavak planiranih aktivnosti i poslovnih procesa – zaključio je Košćec.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Normalno da su propali kada su pola proizvodnje pokr*li i prijateljima prodavali po popularnim cijenama!!( ispod 50%, ljudi smo, dogovorit ćemo se! )

varteks je trebao davno napustiti lewis koji je odavno u padu kao brend.

sa ogromnom prodajnom mrežom trebali su se fokusirati na svoje brendove i probati napraviti brendove za mlade ili preuzeti neko od njih kao x-nation koji je na kraju propao.

dobro prostudirati model koji je ortega napravio za inditex i tako raditi.inače taj poslovni model studiraju i ostali sektori jer ga je razvio sa just in time dostavom i promjenom asortimana u brzom roku.

jeftine dizajnerske kolekcije recimo domaćih dizajnera?

što bi rekao dragan kovačević,čitati knjige treba a ne folirati se u skupim limuzinama.

New Report

Close