Novi maloprodajni lanac Valipilea kreće pod brendom "Pile moje", a ta tvrtka planira u njegov razvoj uložiti oko milijun eura u sljedećih godinu dana.
Prva trgovina otvorena je u ponedjeljak u Sisku. Ubrzo slijede dućani na tržnicama u Karlovcu i Zagrebu, a u planu su i drugi gradovi s frekventnim tržnicama: Split, Šibenik, Rijeka, Osijek, Slavonski Brod, Imotski, Varaždin i Bjelovar. Glavni motiv je, kaže izvršni direktor Andrej Alilović, približiti se kupcima i na temelju njihovih potreba razvijati vlastiti asortiman, a to nije moguće bez izravne prodaje.
Ovu će godinu, doznajemo, Valipile zaokružiti s proizvodnjom pet milijuna kilograma mesa i mesnih prerađevina, što je rast od 52 posto u odnosu na 2014., pa je novi projekt važan i za još bolju suradnju s velikim trgovačkim lancima. U posljednje dvije godine po stopi od 50-ak posto raste prodaja proizvoda Valipilea u trgovačkim centrima, pa će suradnju unaprijediti novim proizvodima koje namjeravaju testirati kroz vlastiti maloprodajni lanac.
Efekte će osjetiti i kupci u svim kanalima prodaje, a kako u prvom planu projekta "Pile moje" nije zarada, nego reprezentativni pristup tržištu i važnost povratne informacije kupaca, investicija je u službi razvoja novog asortimana. Upravo pripremaju asortiman za velikog kupca u Velikoj Britaniji, no iste proizvode sa začinima prilagođenima hrvatskom tržištu tvrtka će testirati u vlastitim dućanima. Valipile ulaže i u marketing, a priprema kampanju za novu grupu proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu