Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u Münchenu se susrela s predstavnicima njemačkog autokluba ADAC te organizatorima putovanja, s posebnim naglaskom na putovanja van sezone, te destinacije u Slavoniji i Dubrovačko-neretvanskoj županiji.
“Njemačka je najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku s kojeg je lani ostvareno 30 posto ukupnog broja noćenja stranih turista. Ove godine očekujemo još bolje rezultate zahvaljujući suradnji s ADAC-om. Jedan od dobrih primjera jest i suradnja ADAC-a s Jadrolinijom koja će omogućiti dostupnost karata za međunarodne linije Jadrolinije putem web platformi ADAC-a. Također, i ove godine brojni turoperatori i agencije u Njemačkoj su prepoznali Hrvatsku kao destinaciju kvalitetne i autohtone turističke ponude. Posebno je vrijedan njihov doprinos u proširenju ponude na destinacije koje još nisu dovoljno poznate njemačkim turistima”, istaknula je ministrica Brnjac.
Na sastancima se razgovaralo o daljnjoj suradnji, strateškoj orijentaciji Hrvatske prema održivom turizmu te sve većem interesu njemačkih turista za održiv način putovanja, što između ostalog uključuje ona izvan ljetne sezone kao i povećani interes za putovanja na manje poznate destinacije. Direktor HTZ-a Kristjan Staničić najavio je da dio promotivnih kampanja u suradnji s ADAC-om kreće za koji dan. Turisti iz Njemačke u 2021. su ostvarili 21,2 milijuna noćenja, jednako kao i 2019. godine. U dosadašnjem dijelu 2022. Nijemci su ostvarili 712.000 noćenja u Hrvatskoj, što je 234% više u odnosu na isto razdoblje lani te 74% dolazaka i 88% noćenja ostvarenih u istom razdoblju 2019. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu