Kako se ne događa svaki dan da Hrvatska igra prvu utakmicu s Brazilom na svjetskom nogometnom prvenstvu, Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica to maksimalno žele iskoristiti za turističku promociju Hrvatske. S obzirom na to da se radi o skupom ulaganju, to planiraju napraviti uz pomoć Turističke zajednice Brazila, FIFE i domaćih gospodarstvenika. U planu je kombinacija online i televizijskog oglašavanja, a za vrijeme prvenstva oglasi bi se trebali vrtjeti na mediju ostalim na BBC-u, CNN-u, Eurosportu, otkrila je Meri Matešić, direktorica HTZ-a koja se s ministrom turizma Darkom Lorencinom danas u sklopu sajma ITB Berlin na tu temu sastala s predstavnicima brazilske turističke organizacije.
"U planu je i organizacija zabave dobrodošlice na koju planiramo pozvati sve akreditirane novinare, što će biti u skladu s već dogovorenim studijskim putovanjem brazilskih medija u Hrvatsku. U organizaciji zabave tražit ćemo pomoć hrvatskih tvrtki koje bi mogle riješiti hranu i pice. Prijedlog suradnje planiramo staviti na iduću sjednicu Turističkog vijeća, kaže Meri Matešić.
"Želimo vidjeti koliko imamo prostora da na najbolji mogući način iskoristimo prvenstvo za promociju destinacije, a s obzirom na to da se tu može potrošiti jako puno novca, moramo pronaći model koji će imati najviše efekta", kaže Lorencin koji osobno ne planira put u Brazil zbog utakmice, već samo ako će trebati pregovarati s partnerima ili osobno promovirati destinaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu