Projekt “Obnova pruge na dionici Zagreb Zapadni kolodvor (uključivo) – Zagreb Glavni kolodvor (isključivo)“, naveli su iz HŽ Infrastrukture, provodi se na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj koja se nalazi na sjecištu koridora RH1 i RH2 i kojom na dan prođe oko 150 vlakova.
Pružna dionica duga 3,5 kilometra iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz, dodaju.
“Ispričavamo se putnicima zbog kašnjenja te molimo za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije”, stoji u priopćenju.
Projekt vrijedan 29,2 mil. eura, završetak radova sredinom 2024. godine
Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor. Radovi buhvaćaju cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja, sanaciju mostova i izgradnju propusta, izgradnju uređenih površina za pristup putnika, radove na signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima itd.
Procijenjena vrijednost projekta je 29,2 milijuna eura, sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO), radove izvodi tvrtka Swietelsky, a završetak radova planiran je sredinom 2024. godine.
Po završetku vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, istaknuli su iz HŽ Infrastrukture.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu