Đuro Đaković Strojna obrada, izvozno orijentirana tvrtka u sklopu Holdinga Đure Đakovića, polako izlazi iz krize.
Nakon zatvaranja zapadnoeuropskoga i američkog tržišta, na koja su izvozili tri četvrtine proizvodnje, Uprava je 2009. godine bila prisiljena otpustiti 80 od 180 radnika. Prihodi su s prijašnjih 46 pali na desetak milijuna kuna, ali idućih su godina opet počeli rasti. S ostvarenim prihodom od 32 milijuna kuna, uz milijun kuna čiste dobiti, protekla im je godina bila najbolja od posljednjih šest, a probili su se i na nova tržišta: finsko, švedsko i nizozemsko. "Ulažemo puno truda kako bismo se iznova pozicionirali na svjetskom tržištu. Razvijamo vlastiti proizvodni program i kontinuirano ulažemo u nove tehnologije, a tražimo i velike strateške partnere koji bi nam donijeli nove poslove", kaže direktor Hrvoje Kekez.
32milijuna
kuna dosegnuo im je prihod u 2014.
Okosnicu programa slavonskobrodske tvrtke danas čini proizvodnja specifičnih proizvoda poput bušotinskog ventila (zasuna) za eksploataciju nafte, koje uglavnom rade za Inu, ali nastoje ih plasirati i na svjetsko tržište. Riječ je o dijelu erupcijskoga uređaja pomoću kojega se crpi nafta na naftnim poljima i platformama. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu, bušotinski ventili Strojne obrade po kvaliteti su jednaki onima koji su proizvode u Americi i zapadnoj Europi, a lani su dobili i certifikat American Petroleum Instituta. "Ponude za ventile poslali smo u ruski Gazprom, Houston, Saudijsku Arabiju i Ukrajinu. U svibnju bismo se trebali licencirati za kompletan erupcijski uređaj, što će nam donijeti mogućnost natjecanja za širu paletu, a samim time i povećati šansu da negdje prođemo", otkriva Kekez.
Kekez
Ponude za ventile poslali smo u ruski Gazprom, Houston, Saudijsku Arabiju i Ukrajinu. U svibnju bismo se trebali licencirati za kompletan erupcijski uređaj
Osim naftnog, Brođani rade i željeznički program, u kojem su najzastupljeniji proizvodnja i servisiranje pogonskih osovinskih sklopova po kojima se kotrljaju tračnička vozila – tramvaji, lokomotive i vagoni. U tom segmentu rade za sve zemlje regije, ali i za svjetski poznatu tvrtku Bombardier i njezine pogone u cijeloj zapadnoj Europi. Treći specifični proizvod su im okretni ležajevi velikog promjera, koji imaju primjenu na borbenim vozilima, bagerima i, u posljednje vrijeme, na vjetroelekranama. Trenutačno najviše rade s jednim irskim proizvođačem, za kojeg proizvode 20-ak različitih komponenti koje se ugrađuju u vjetroelektrane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zasuni[/url] za eksploataciju nafte zvuči kao odlična i inovativna ideja za nastup na stranom tržištu.
Baš se pitam tko će kupovati tu opremu pored Camerona, Fahlkea, Fishera i drugin renomiranih proizvođača?? Cijena za ovakvu opremu nikada nije bila u pitanju, a čime to Đuro može konkurirati…??
Imate i na tržištu i LCD Končar, Končar/Samsung – ni trena ne bih dvoumio tj kupio bih Samsung bez obzira na cijenu i bez razmišljanja!!
Djuro Djakovic proizvodi opremu za naftne busotine. Na tom trzistu je od prije nekoliko mjeseci situacija postala vrol teska. Cijena nafte bila je prosle godine jos 150 dolara, ugledne banke predvidjale su da bi mogla biti i 250 dolara, RyanAir ima dugogodisnji ugovor za 90 dolara, a trenutna cijena vrti se oko 50 dolara. Zbog toga su tvrtke koje imaju busotine prestale investirati. No to moze biti i sansa ako te tvrtke pokusaju naci jeftinijeg proizvodjaca opreme.
Uključite se u raspravu