Upozorenje svima koji kupuju robu na popustima: Evo u čemu građani najviše griješe

Autor: Poslovni.hr , 29. srpanj 2020. u 12:29
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL

Pravna savjetnica iz područja zaštite potrošača, Dunja Maletić, upozorava lovce na popuste

U osječkim trgovačkim centrima sve je u znaku ljetnog sezonskog sniženja, koje je ovoga tjedna ušlo u drugi krug. Kupci očekuju dodatne popuste na ljetnu odjeću i obuću te popularne artikle za plažu i rekreaciju na otvorenom. Kako piše Glas Slavonije, oni koji su već u kupnju krenuli izvještavaju kako su popusti unatoč reklamama “slabašni”, kao i da je ponuda oskudna, a obilaskom trgovina da se primijetiti kako se građani radije pridržavaju mjera opreza od zaraze COVID-om negoli love popuste.

No, unatoč svemu, primamljive ponude “vrište” iz brojnih izloga, a dobrih se prilika za kupnju može naći. Roba koja je u srpnju bila snižena za prosječno 30 posto, sada se prodaje za oko 40 posto posto svoje redovite vrijednosti. Tako se sada, primjerice, ženski kupaći kostimi mogu kupiti za manje od 100 kuna, dječje papuče za plažu za tridesetak kuna, a vrtni namještaj snižen je između 40 i 60 posto. Ljetne majice kratkih rukava za odrasle mogu se kupiti već za 20 kuna, a dječje i za deset. Kada je u pitanju obuća, najveći dio trgovaca pojačao je svoje ponude akcijama “dva para obuće kupiš jedan dobiješ besplatno” ili pak “1+1 gratis” akcijama.

Pravna savjetnica iz područja zaštite potrošača, Dunja Maletić, upozorava lovce na popuste kako na sezonskim sniženjima valja kupovati oprezno te naglašava u čemu građani najviše griješe pri ovakvoj kupnji.

“Tijekom sezonskih sniženja potrošači se najviše žale da im neki trgovci tvrde kako se snižena roba ne može reklamirati zbog nedostatka. Zatim ne bude jasno istaknuto na koju se točno robu odnose snižene cijene. Lokalne i manje trgovine pompozno oglašavaju popuste, a ispostavi se da oni iznose samo 10 ili 20 posto, pa su potrošači nezadovoljni. I četvrti je problem da kupci kupuju stihijski i bez isprobavanja, pa se začude kad saznaju da im trgovac tada nije dužan odobriti zamjenu ili povrat novca, ako se predomisle, a proizvod nema nedostatak”, kaže Maletić.

Komentirajte prvi

New Report

Close