Nastojeći sačuvati već osvojeno tržište, pojedine hrvatske tvrtke prebacuju dio svoje proizvodnje u BiH, piše Slobodna Dalmacija. Naime, ulaskom Hrvatske u europsku obitelj domaćim se proizvođačima otvara bescarinski prostor s 450 milijuna stanovnika, međutim, istodobno gubi dosadašnje bescarinsko tržište CEFTA-e s 25 milijuna potrošača. Otvaranjem pogona u BiH osiguravaju sebi bescarinski plasman robe u svim ostalim zemljama CEFTA-e. Brendovi “Franck“ i “Kraš“ još su prije šest godina proširili proizvodnju u susjednu BiH, a odnedavno se u Čitluku proizvode i “Gavrilovićeve” salame.
"Nakon pridruživanja EU-u, odnosno izlaska iz CEFTA-e, Gavrilovićevi proizvodi postat će u regiji skuplji i do 50 posto, te bi mogli biti lako nadjačani u konkurenciji s jeftinijim brendovima na slobodnom tržištu. Također, važno je napomenuti da su zemlje CEFTA-e naše najvažnije izvozno tržište, više od 50 posto našeg izvoza plasira se u BiH. Stoga smo rješenje našli u partnerstvu s mesnom industrijom GIPI d.o.o. iz Čitluka, koja zadovoljava naše potrebe u pogledu kapaciteta, opremljenosti pogona i stručnosti zaposlenika. GIPI d.o.o. proizvodi pod brendom Gavrilović, i to pod našim stalnim nazorom. Drugim riječima, naši stručnjaci iz proizvodnje i kontrole kvalitete kontroliraju uvoznu sirovinu, specifikacije proizvoda i proces proizvodnje, a finalni se proizvod dodatno analizira u našim laboratorijima prije izlaska na tržište", kaže za Slobodnu Dalmaciju Daška Domljan, direktorica sektora za ljudske resurse u Gavriloviću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu