Uniqa osiguranje pridružilo se grupaciji osiguravatelja koji potencijalnim klijentima uz (ne)životna osiguranja nude i mogućnost ugovaranja police dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja pod nazivom Zdravlje&Blagostanje. “Misao vodilja bila je ponuditi tržištu jednostavan i fleksibilan proizvod, prilagodljiv potrebama i financijskim mogućnostima svakog pojedinog korisnika”, kazala je jučer na prezentaciji novog projekta Saša Krbavac, predsjednica Uprave. Polica Uniqe razlikuje se od svih sličnih proizvoda trenutno dostupnih na domaćem tržištu jer za ugovoreni novčani limit (premiju) svaki korisnik sam ili u dogovoru s liječnicima iz MedUniqae, liječničke telefonske službe (na raspolaganju sedam dana 24 sata) kreira koje će dijagnostičke ili specijalističke pretrage obaviti. Od 2004. do 2006. premija dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja narasla je sa 130 na 230 milijuna kuna dok se broj polica povećao sa 96.000 na 140.000 što pokazuje da građani prepoznaju vrijednost te usluge. Međutim, istraživanja svjedoče da spomenuta premija predstavlja samo 10 posto iznosa koji godišnje iz džepova građana završi u zdravstvu dok ostatak odlazi na izravna plaćanja usluga ili ‘darivanje’ liječnika. Vital Standard ima najnižu premiju od 500 kuna isključivo za pokriće participacija preko 1000 za specijalističke do 2000 kuna za dijagnostiku. Vital Comfort polica za pokriće participacije i specijalistike predviđa po 1000 kuna, a dijagnostiku 3000 kuna godišnje premije. Vital Exclusiv pak za participaciju uvjetuje premiju od 1500 kuna, za specijalistiku 2000 dok za dijagnostičke preglede traži premiju od 3000 kuna godišnje, a za medicinska pomagala 2000 kuna. Osim tri osnovna programa u ponudi je i preventivni program pod zajedničkim nazivom VitalPlan, a riječ je o izradi individualnih wellnes programa do kontrole vitalnosti. Za svoje buduće klijente Uniqa je ugovorila usluge u 150 zdravstvenih ustanova diljem Hrvatske. Za tvrtke koje žele osigurati svoje zaposlenike premija je, bez obzira na dob ista.
Polica se razlikuje od svih ostalih jer ju kreira klijent sam ili u dogovoru s liječnicima
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu