Pulska turistička agencija Uniline proširuje poslovanje i osniva novu tvrtku koja će se od iduće godine baviti hotelskim menadžmentom, a u idućim tjednima će biti poznat i hotelski brend pod kojim će poslovati Unilineovi objekti, najavio je vlasnik Unilinea Boris Žgomba.
Ističe kako zasad ne planiraju ulaziti u vlasničke odnose u tim objektima, no takva mogućnost u budućnosti nije isključena. "Ovim potezom zatvaramo krug i pružamo cjelokupnu uslugu gostima kojima prodajemo aranžmane, a u mnogim slučajevima nismo imali kontrolu nad kvalitetom na terenu. Ne očekujemo da će u tim kapacitetima biti svih 300 tisuća gostiju koje godišnje dovodimo u Hrvatsku. Počet ćemo s manjim objektima, pansionima i malim i obiteljskim hotelima, kojima ćemo ponuditi ponajprije naše usluge prodaje i marketinga te potom i cjelokupnog vođenja poslovanja. Tržište je veliko, ima bezbroj malih objekata koji su ulazili u investicije i imaju problem s prodajom te nam se javljaju s upitima i prijedlozima suradnje", otkrio je Žgomba za Poslovni dnevnik.
290milijuna
kuna bio je prihod Unilinea u 2014.
Za potrebe novog hotelskog biznisa osnovat će novu tvrtku, a Uniline nastavlja obavljati agencijski posao, zajedno s rent-a-carom kroz franšizu Europcara. S obzirom na to da se agencija najviše bavi marketingom i prodajom, Žgomba ističe kako u kompaniji već postoji kadar koji će prijeći u hotelski menadžment. Zasad pregovaraju s 20-ak objekata, među kojima su uglavnom pansioni, hoteli i jedno apartmansko naselje. Žgomba ne želi otkriti o kojim je objektima, hotelima ili pansionima riječ. Suradnja je predviđena za objekte koji su već na tržištu.
Uniline je inače prva turistička agencija u Hrvatskoj koja se odlučila na takav potez kako bi ostvarila planirani rast. Na sličnom principu u mnogim svjetskim destinacijama posluju veliki turoperatori, koji u hotele ulaze i u vlasničkom smislu. Žgomba je na druženju s novinarima u utorak najavio i druge nove proizvode kojima Uniline želi odgovoriti na brojne izazove koje pred agencije postavljaju nove tehnologije i "sharing" ekonomija, koja bilježi izniman rast. "Sve manje radimo s turoperatorima te otvaramo nove kanale prodaje kroz izravnu suradnju s klijentima, kao što su sportski savezi, kroz koje ulazimo u nišu drugih saveza Europe. Ušli smo u jedan srednjoeuropski trgovački lanac koji će naše aranžmane nuditi svojim kupcima. Tu su i eventi: uskoro radimo veliki kozmetički kongres za tvrtku Loreal, za zimu planiramo novi hokejski spektakl u Areni. Usto, stalno radimo na novim proizvodima, koji su osnovni motiv dolaska gostiju, s naglaskom na razdoblja izvan sezone, od programa branja tartufa, preko arheoloških tura do 'aquavita' proizvoda vezanih uz vodu u brojnim oblicima", objasnio je Žgomba.
Inače, Uniline u 2014. godini ostvario prihod od gotovo 290 milijuna kuna, što je oko 20 posto više nego u 2013. godini. Ubraja se među najveće hrvatske putničke agencije. Navode da su najveći rast od oko 50 posto ostvarili s tržišta Azije i Pacifika, dok tržište središnje i istočne Europe te Beneluxa bilježi rast veći od 20 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu