Iako je Italija ušla u recesiju, potvrđena je konkurentna pozicija Hrvatske na tom turističkom tržištu, s kojeg se i u 2019. očekuju pozitivni rezultati.
To je istaknuo Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koja je i ove goidne sudjelovala na turističkom sajmu BIT u Milanu.
"Talijansko tržište karakterizira i nešto kasniji buking zbog čega intenzivnija prodaja aranžmana tek predstoji. U prilog nam ide i ovogodišnji odličan raspored praznika u predsezoni tijekom kojih će se mnogi talijanski turisti odlučivati za kraća putovanja u inozemne, ali teritorijalno bliže destinacije. Siguran sam da ćemo i tijekom 2019. godine ostvariti dobre poslovne rezultate", zaključio je Staničić, dodavši kako je s tržišta Italije lani ostvareno 1,2 milijuna dolazaka i 5,3 milijuna noćenja što predstavlja rast od 3 posto.
Gosti iz Italije zauzimaju šesto mjesto top tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet. Viviana Vukelić, direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji naglasila je da nastupom na sajmu BIT započinje intenzivna promidžba Hrvatske na ovom važnom tržištu.
"Već smo tijekom prvog dana sajma zabilježili pojačan interes publike za hrvatskim destinacijama i to je ono što nas posebice veseli. U ovoj godini predvidjeli smo kvalitetne marketinške i PR aktivnosti, a u pripremi su i tematska studijska putovanja novinara i blogera te objave u talijanskim medijima", izjavila je Vukelić, dodavši kako će se raditi i na promociji letova Croatia Airlinesa na relaciji Zagreb-Milano.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu