Unatoč pandemiji i lockdownu Nestlé u Hrvatskoj ostvario rast, na red je došao i centar Zagreba

Autor: Marta Duić , 18. veljača 2021. u 15:25
Foto: Nestle

Postigli su dvoznamenkasti rast u Sloveniji i pozitivne rezultate u Hrvatskoj i BiH.

Nestlé, jedna od najvećih prehrambenih kompanija na svijetu, danas je objavila rezultate za 2020. godinu. U nepredvidivom periodu uzrokovanom pandemijom bolesti COVID – 19, Nestlé je treću godinu zaredom postigao poboljšani organski rast, profitabilnosti i povrat uloženog kapitala.

˝S obzirom na cjelogodišnje rezultate 2020. godine, Nestlé u je sjevernojadranskoj regiji postigao dvoznamenkasti rast u Sloveniji i pozitivne rezultate u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, završivši godinu s 4,4  posto dobrog rasta. Osim sigurnosti zaposlenika i kontinuiteta poslovanja, usredotočili smo se na pružanje podrške zajednicama u kojima poslujemo i izdvojili više od 450 tisuća CHF za donacije i podršku partnerima kako bismo premostili ovo razdoblje˝, istaknuo je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor za Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu.

Dimitriu se osvrnuo konkretnije i na hrvatsko tržište. ˝U Hrvatskoj smo uspjeli rasti unatoč pandemiji i negativnom utjecaju na HoReCa kanal i turističku sezonu. Rast je bio potaknut kategorijom kave brendovima Nescafe, Purina u hrani za kućne ljubimce i brendom Nestle nutrition u segmentu dječje hrane. Kako bismo nadoknadili nedostatak potrošnje izvan domaćinstava usredotočili smo se na ponudu za domaćinstva – aparate za kavu i inovacije kroz brend Starbucks, kao i na zdrave trendove u portfelju Maggi. Snažna podrška također dolazi od naših partnera u prodaji i distribuciji tvrtki Alca i MPG˝, objašnjava Dimitriu.

Podsjetimo, nedavno je Nespresso otvorio svoja vrata Zagrepčanima u samom centru grada, u Ilici 19 . Nakon gotovo 80 zemalja diljem svijeta u kojima je prisutan kroz više od 700 boutique prodavaonica, 30 različitih mješavina kava i 100.000 punktova za recikliranje na red je došao i centar Zagreba.

Prilagodili se potrošačima

Globalno, stručnost u području prehrane, digitalna transformacija, decentralizirana struktura i fokus na inovacije omogućili su kompaniji da se brzo prilagodi promjenjivim potrošačkim ponašanjima i trendovima te ubrza transformaciju portfelja.  Organski rast dosegao je 3,6 posto sa stvarnim unutarnjim rastom od 3,2 posto i rastom cijena od 0,4 posto. Rast je podržan snažnim zamahom u SAD-u, poduzećima Purina PetCare i Nestlé Health Science.

I ove su godine nastavili kontinuirani napredak u upravljanju portfeljem. Naime, Nestlé je u Kini prodao poslovanje mlijekom od kikirikija i konzervirane rižine kaše brenda Yinlu te pristao prodati svoje regionalne brendove izvorske vode, poslovanje s pročišćenom vodom i uslugu dostave pića u SAD-u i Kanadi.

Kako naglašavaju iz kompanije, predviđanja za 2021. uključuju nastavak povećanja organskog rasta prodaje prema srednjoj jednoznamenkastoj stopi, a očekuje se porast temeljne zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala.

Komentirajte prvi

New Report

Close