Tijekom veljače u Hrvatskoj je prodano 1.787 novih automobila, što je za 1,5 posto ili 27 vozila manje nego u siječnju te upola manje nego u veljači prošle godine, pokazuju podaci agencije Promocija Plus koji se oslanjaju na evidenciju Ministarstva unutarnjih poslova o novim registracijama.
U prva dva ovogodišnja mjeseca prodaja je gotovo prepolovljena – s lanjskih 7.053 na 3.601 automobil ove godine.
Najprodavanija automobilska marka u prva dva mjeseca u Hrvatskoj je Volkswagen s 470 automobila i tržišnim udjelom od 13 posto. Slijedi Renault koji je prodao 324 automobila i ostvario tržišni udjel od devet posto, a na trećem mjestu je Opel s 302 prodana vozila i tržišnim udjelom od 8,4 posto.
Korejska Kia probila se na četvrto mjesto s 292 automobila, a slijede Peugeot s 253 osobna vozila te Citroen i Hyundai s prodanih po 248 automobila. Među prvih deset još su Škoda, Chevrolet i BMW. Krizi uprkos, tijekom veljače je prodano 53 Audija, 31 Mercedes, a i jedan Porsche.
Najprodavaniji model u prva dva mjeseca je Volkswagen Golf sa 162 vozila. Druga je Opel Astra, treći Renault Clio, četvrti Renault Megane, a peta Kia Sportage. Među prvih deset su i Volkswagen Polo, Citroen C4, Hyundai i30, Peugeot 208 i Kia Rio.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu