Deveto izdanje festivala ULTRA Europe, sudeći po prvim brojkama te ostvarenim rezultatima, najuspješnije je dosad, kažu organizatori koji se već pripremaju za jubilarno 10. izdanje festivala koji je u sedam dana trajanja ove godine posjetilo 150.000 obožavatelja, iz rekordne 143 zemlje svijeta. Prva procjena kaže da su u splitskoj regiji potrošili skoro 80 milijuna eura. Najviše je bilo gostiju iz Španjolske, SAD-a, Australije, Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Hrvatske, Norveške, Italije i Poljske. Bili su tu i posjetitelji iz zemalja poput Meksika, Kolumbije, Andore, Saudijske Arabije, Egipta, Kuvajta, Alžira, Paname, Portorika i Dominikanske Republike.
Promocija destinacije
Zabilježeno je više od 200.000 noćenja, a gosti su dolazili automobilima, autobusima, vlakovima, avionima, te s više od 150 plovila. ULTRA Europe morsku flotu činilo je 10 luksuznih jahti te više od 150 jedrilica, dok je ona zračna, uz brojne redovne zračne linije, upisala i dolazak 60 privatnih aviona.
“Niti jedan festival na svijetu ne može se pohvaliti takvom glazbenom mornaricom, što je samo još jedna potvrda da su Split, Hvar, Brač i Vis te unikatni koncept festivala kao jedinstvenog destinacijskog glazbenog događanja, bili pun pogodak i pravi smjer za turističko pozicioniranje Hrvatske među mlađom svjetskom festivalskom populacijom”, ističe organizator, tvrtka MPG Live koja je od 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA Europe.
U organizaciji festivala sudjelovalo je više od 3000 ljudi, posjetitelje je zabavljalo više od 200 DJ-a na 9 pozornica u 4 grada, a festival je pratilo više od 200 akreditiranih domaćih i inozemnih novinara. Festival je prilika za promociju destinacije, a platforma društvenih mreža festivala jedna je od najvećih u regiji, ističe organizator. Tijekom festivala ostvareno je više od 3 milijuna impresija, a festival se mogao pratiti i putem prijenosa uživo na Facebooku i YouTubeu, pa je tako zabilježeno gotovo 4 milijuna korisnika, s tim da te brojke svaki dan rastu, jer se najbolji trenuci i dalje mogu pogledati na svim službenim kanalima festivala i izvođača.
Strateška važnost
“Vlada RH proglasila je festival strateški važnim projektom, zbog njegovih pozitivnih multiplikativnih efekata na hrvatsko gospodarstvo i promociju Hrvatske kao turističkog odredišta. S rastom festivala i ostvarenim rezultatima, koji su zabilježeni do 2023. godine, procjenjuje se da ukupna potrošnja tijekom ovogodišnjeg izdanja iznosi minimalno 76.500.000 eura. To su podaci koji će u narednim danima biti potvrđeni od strane mjerodavnih institucija”, ističu iz MPG Live.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu