Ultra donijela rekorde, gosti potrošili najmanje 76,5 milijuna eura

Autor: Marija Crnjak , 09. kolovoz 2023. u 10:01
Foto: ZVONIMIR BARIŠIN/PIXSELL

U danima festivala zabilježeno više od 200.000 noćenja, 60 dolazaka privatnim letovima, 10 luksuznih jahti…

Deveto izdanje festivala ULTRA Europe, sudeći po prvim brojkama te ostvarenim rezultatima, najuspješnije je dosad, kažu organizatori koji se već pripremaju za jubilarno 10. izdanje festivala koji je u sedam dana trajanja ove godine posjetilo 150.000 obožavatelja, iz rekordne 143 zemlje svijeta. Prva procjena kaže da su u splitskoj regiji potrošili skoro 80 milijuna eura. Najviše je bilo gostiju iz Španjolske, SAD-a, Australije, Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Hrvatske, Norveške, Italije i Poljske. Bili su tu i posjetitelji iz zemalja poput Meksika, Kolumbije, Andore, Saudijske Arabije, Egipta, Kuvajta, Alžira, Paname, Portorika i Dominikanske Republike.

Promocija destinacije

Zabilježeno je više od 200.000 noćenja, a gosti su dolazili automobilima, autobusima, vlakovima, avionima, te s više od 150 plovila. ULTRA Europe morsku flotu činilo je 10 luksuznih jahti te više od 150 jedrilica, dok je ona zračna, uz brojne redovne zračne linije, upisala i dolazak 60 privatnih aviona.

“Niti jedan festival na svijetu ne može se pohvaliti takvom glazbenom mornaricom, što je samo još jedna potvrda da su Split, Hvar, Brač i Vis te unikatni koncept festivala kao jedinstvenog destinacijskog glazbenog događanja, bili pun pogodak i pravi smjer za turističko pozicioniranje Hrvatske među mlađom svjetskom festivalskom populacijom”, ističe organizator, tvrtka MPG Live koja je od 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA Europe.

U organizaciji festivala sudjelovalo je više od 3000 ljudi, posjetitelje je zabavljalo više od 200 DJ-a na 9 pozornica u 4 grada, a festival je pratilo više od 200 akreditiranih domaćih i inozemnih novinara. Festival je prilika za promociju destinacije, a platforma društvenih mreža festivala jedna je od najvećih u regiji, ističe organizator. Tijekom festivala ostvareno je više od 3 milijuna impresija, a festival se mogao pratiti i putem prijenosa uživo na Facebooku i YouTubeu, pa je tako zabilježeno gotovo 4 milijuna korisnika, s tim da te brojke svaki dan rastu, jer se najbolji trenuci i dalje mogu pogledati na svim službenim kanalima festivala i izvođača.

Strateška važnost

“Vlada RH proglasila je festival strateški važnim projektom, zbog njegovih pozitivnih multiplikativnih efekata na hrvatsko gospodarstvo i promociju Hrvatske kao turističkog odredišta. S rastom festivala i ostvarenim rezultatima, koji su zabilježeni do 2023. godine, procjenjuje se da ukupna potrošnja tijekom ovogodišnjeg izdanja iznosi minimalno 76.500.000 eura. To su podaci koji će u narednim danima biti potvrđeni od strane mjerodavnih institucija”, ističu iz MPG Live.

Komentirajte prvi

New Report

Close