Konzum i Mercator trenutačno su prvi igrač u maloprodaji u regiji, njihova integracija odvija se brzo, a mreže razmjenjuju znanja i iskustvo kako bi se povaćala prodaja i konkurentnost.
Izjavio je to Jure Radoš iz Uprave Konzuma na poslovnoj konferenciji u Ljubljani koju je organizirao list Finance. Izražavajući optimizam u pogledu budućeg poslovanja, najavio je znatne investicije u obnovu Mercatorovih trgovina u Sloveniji, kako bi se one mogle bolje suprotstaviti konkurenciji drugih trgovačkih lanaca, osobito diskontnih. Ocijenio je kako, unatoč standardnoj percepciji kupaca, postoje mogućnosti za povećanje prodaje jer cijene hrane ne rastu onako kako se obično misli. Cijene hrane u Konzumovim trgovinama u prosjeku su u posljednjih godinu dana pale za oko 3% i postoje izgledi za veću potrošnju i potrošački optimizam, ocijenio je Radoš.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu