Ulica snova, domaći brend poznat po personalizaciji svojih proizvoda povodom sedme godišnjice postojanja na tržište izbacuje nove proizvode – etuije za dokumente, kartice, indeks i kemijske.
Tim povodom snimljena je i nova kampanja koja promovira novitete u ponudi, a lokaciju je mlada poduzetnica Magdalena Bešker, koja stoji iza ovog brenda, odabrala Svetu Nedelja, grad u kojem je i pokrenula Ulicu snova.
Hit je Moj planer
“Ovom sam kampanjom željela zahvaliti gradu u kojem živim i radim na podršci i pomoći od samih poduzetničkih početaka kada sam se odvažila krenuti u biznis avanturu s personalizacijom proizvoda koja u tom obliku kod nas dotad nije postojala”, ističe Bešker. Svi proizvodi su ručno izrađeni u Hrvatskoj, a kupci mogu birati između 30-ak boja i mogu se, naravno, personalizirati po želji.
Najprodavaniji je i dalje Moj planer koji je ujedno i prvi proizvod ove mlade poduzetince, čija prodaja, kaže, raste stabilno, svake godine deset posto.
10 posto
rasta prodaje bilježi Ulica snova na godišnjoj razini
“Proizvodi su namijenjeni ženama i muškarcima, što smo ovom kampanjom htjeli i pokazati pa je u ulogu modela uskočila moja ‘snažnija polovica’. Vođeni željama korisnika naših proizvoda, u pripremi imamo još nekoliko noviteta, tako da ćemo jesen dočekati s još većim asortimanom”, otkriva Bešker. Rade i nepersonalizirane proizvode koji se mogu kupiti u suvenirnici Navi u Tkalčićevoj ulici u Zagrebu.
Bešker vjeruje da je za rast prodaje zaslužno to što osluškuju želje kupaca te kontinuirano osmišljavaju nove proizvode.
Raste i proizvodnja
Zahvaljujući potražnji raste i proizvodnja koja je u potpunosti ostvarena u Hrvatskoj.
“U prodaji imamo 14 proizvoda koji se prodaju u Hrvatskoj, BiH, Srbiji, Crnoj Gori, ali i Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj”, pohvalila se.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu