Ulažemo u mjesta s pričom, a tu ste među najatraktivnijima na Jadranu

Autor: Marija Crnjak , 03. kolovoz 2015. u 22:00
Naci Baserdem

Predsjednik Uprave Dogusove Turizam grupe, o upravo završenoj investiciji teškoj 45 mil. eura u Šibeniku, iskustvima s našom administracijom, planovima vezanim uz ACI i hotele.

Dogus grupa jedan je od malobrojnih investitora u Hrvatskoj koji otvoreno hvali i lokalnu i državnu administraciju zbog glatkog procesa ulaganja koje je u posljednjih šest godina doseglo 300 milijuna eura. Naci Baserdem, predsjednik Uprave Dogusove Turizam grupe,  u razgovoru za Poslovni dnevnik ističe da je bez ikakvih kočnica reliziran i nedavno otvoreni D-resort Šibenik, vrijedan 45 milijuna eura. 

Što za turistički dio Dogusova poslovanja znači investicija u Šibeniku?
Cijelo vrijeme tragamo za potencijalnim investicijama na Mediteranu kojima bismo zaokružili našu turističku ponudu i stvorili portfelj koji će biti prepoznatljiv po luksuznim uslugama smještaja i nautičkog turizma. U skladu s tim, naš novi projekt u Šibeniku ne samo da će osnažiti hrvatsku turističku ponudu već i značaj Dogus Tourism Groupa u toj destinaciji. Hrvatska je vrlo atraktivna destinacija za nautičare, što pokazuje konstantan rast nautičkog turizma. Kad su posrijedi naše turističke investicije, usmjereni smo ponajprije na bogatu kulturu, povijesno naslijeđe, pa i mitologiju koja lokacije pretvara u destinacije pune doživljaja. Hotelski objekti ne znače mnogo ako nemaju dušu, pa naše turističke investicije kombiniramo s elementima zabave, umjetnosti, povijesti, svega onog što uključuje "lifestyle" u destinaciji. Hrvatska je, sa svojim bogatim kulturnim, povijesnim naslijeđem i prirodnim resursima jedna od najatraktivnijih destinacija na Jadranu, što nam daje brojne mogućnosti da ujedinimo sve te vrijednosti u našoj ponudi.

Kako se u Šibeniku namjeravate boriti sa sezonalnošću? Hoće li D-Resort Šibenik raditi preko zime?
Uvjereni smo da će D-Resort Šibenik obogatiti ponudu Šibenika, ali i unijeti dodatnu živost u cijeli grad jer će poslužiti kao lokacija za brojne javne aktivnosti i evente u kojima će sudjelovati i građani. Što se tiče rezervacija za ovu godinu, fokus je bio na tradicionalna emitivna tržišta, Njemačku, Italiju, Austriju, Češku, Poljsku, Slovačku i Mađarsku. Kako je ovo prva godina poslovanja hotela, planiramo osluškivati potrebe naših gostiju te tržište kako bismo što uspješnije promovirali našu ponudu za iduću sezonu i na drugim tržištima. Ove godine D-Resort će biti otvoren do studenoga, a poslovanje ćemo organizirati sukladno potražnji.

Kakva su bila vaša iskustva s hrvatskom i lokalnom administracijom?  
U posljednjih šest godina otkako je počeo naš investicijski ciklus u Hrvatskoj imali smo dobra iskustva s lokalnim strukturama kad su posrijedi sve potrebne dozvole, I na tome smo im jako zahvalni. I hrvatska Vlada jako se trudi privući što više stranih investicija.

Razmatrate li neke nove lokacije u Hrvatskoj za investiranje? U kojoj su fazi pregovori za kupnju lanca marina ACI?
U ovom trenutku usmjereni smo na ulaganja u Šibeniku, Zadru i Dubrovniku, nastavljamo s ulaganjima u D-Marin Dalmacija u Sukošanu, gdje dogodine planiramo otvoriti luksuzan beach club. Potom je u planu ulaganje u našu boutique marinu D-Marin Borik. U tijeku je zadarski projekt hotela Maraska, koji će imati 120 soba, a pratit će ga kompleks s 80 stanova i trgovačko-ugostiteljskom zonom, i tu dovodimo jedan jaki hotelski brend. S gotovo 11-postotnim udjelom trenutačno smo drugi najveći dioničar u ACI-ju, gdje kao iskusna međunarodna kompanija želimo donijeti znanje i pružiti logističku pomoć kako bismo ACI-ju pomogli da postane još uspješnija tvrtka. U slučaju da se država odluči za nastavak privatizacije, sigurno ćemo se uključiti i investirati u ACI.

Kako vaše poslovanje u Turskoj s obzirom na pad ruskog tržišta i strah od terorističkih napada?
Na žalost, teroristički su napadi izazov s kojim se suočavaju brojne vlade. Turska je trenutačno jedan posto u plusu u turističkim dolascima u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Trudimo se postići dobru ravnotežu naših stranih gostiju po tržištima, što nam pomaže u poslovanju.

Komentari (1)
Pogledajte sve

kud bas s tim imenom kada ovdje se veliko U pomno proucava kao lose!

New Report

Close