Darko Peričić, Riječanin na privremenom radu u Zagrebu, bivši sindikalac i sadašnji predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture, u intervjuu za Novi list otkriva kako je dolaskom na novu poziciju zatekao jako lošu situaciju.
“Oko 1,8 milijardi kuna iznose evidentirani dugovi kroz kredite. Svakog tjedna nam se pokazuju nove obveze i dugovi koji strašno opterećuju poslovanje. Sada imamo trošak sudskog spora iz 2009. godine zbog aneksa ugovora o povišici plaće za 6 posto. Nije potpisano odustajanje od te povišice, pa su nas sindikati tužili i dobili spor temeljem kojeg ćemo morati platiti štetu veću od 100 milijuna kuna. Da bismo to platili moramo se ponovno negdje zadužiti. Ako se to dogodi pokrenut ćemo kaznene prijave i bit će otkaza ugovora o radu, jer su ljudi kojis u krivci za tu situaciju, još uvijek zaposleni", kazao je za list.
Bivši sindikalac kaže kako je HŽ-ov kolektivni ugovor predviđa plaćanje kamate ukoliko plaća zakasni samo jedan dan. “Naravno da je to dobar kolektivni ugovor za radnika, ali su istovremeno poslodavcu svezane ruke”, zaključio je Peričić. Usporedio je i današnje stanje pruga u odnosu na stanje prije 20 godina.”Vi ste prije 20 godina putovali od Zagreba do Rijeke putničkim vlakom 3 sata i 15 minuta, a danas to nije kraće od 5 sati. Nismo bili u stanju održati prugu koju su Mađari izgradili prije 140 godina. Zato je za nas veliki investicijski ciklus jedino rješenje”, smatra Peričić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nevjerojatno sta ovaj govori.
Novac ima cijenu. Ako neisplatis placu radniku na vrijeme ti si posudio novac od njega i moras mu platiti naknadu za to, odnosno kamatu.
I onda Cacic ovakvim i slicnim tipovima da u ruke milijarde da pokrecu famozne investicijske cikluse.
Na zapadu tvrtke i obrti ne kasne s isplatom plaća radnicima te time unaprijed izbjegavaju trošak kazne ili kamate. To očito bivšem sindikalistu a sad vrsnom manageru još uvijek nije jasno ili nije naucio na prometnom fakultetu!?
Uključite se u raspravu