Nedavnim otvaranjem prvog HoReCa centra u Splitu, Velpro se jače okrenuo sektoru hotela, restorana i kafića, okupivši oko sebe i male i obiteljske hotelijere i hrvatsku proizvodnju s kojima zajedno diže udjele domaćih proizvoda u turizmu. Kakvi su im dalji planovi, zašto se Velpro, koji također posluje u sklopu koncerna Agrokor, izdvojio iz Konzuma, na kakve kupce računaju, kako napreduje projekt Plus Market…, razgovaramo s predsjednikom Uprave Velpro-centra Draženom Kocijanom.
HoReCa centar u Splitu nova je stranica u poslovanju Velproa. Što ste htjeli postići?
Velpro je sigurno najjača tvrtka u Hrvatskoj koja se bavi veleprodajom i distribucijom prema malim trgovcima i HoReCa kanalu koje ima veliki trenutni potencijal, ali i potencijal rasta u budućem razdoblju. Stoga nam je značajan iskorak prema HoReCa-i strateški cilj s kojim ćemo se kroz unapređenje distribucije i same usluge, proširenjem prodajnih kapaciteta, uvođenjem HACCP sustava i proširenjem asortimana u segmentu prodaje svježeg mesa, voća i povrća, ribe te ostalih artikala približiti tom tržištu i postati vodeći igrač. Ideja projekta HoReCa centara je pozicionirati se što bliže kupcima, osobito restoranima i kafićima, koji sada mogu realizirati nadopunu svojih zaliha u radno vrijeme koje njima odgovara. Također, sva pića se konstatno nalaze pod režimom temperaturnog hlađenja, spremna za gosta, što je svakako vrlo bitno u HoReCa sektoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu