Na Ekonomskom fakultetu u Rijeci održano je peto izdanje Future ft. Marketing u organizaciji studentica diplomskog studija smjera Marketing te Katedre za Marketing.
Cilj je bio polaznicima preddiplomskog studija pobliže prikazati kako izgleda studiranje Marketinga na diplomskoj razini te što mogu očekivati u karijeri.
Pročelnica Katedre za marketing izv. prof. dr. sc. Jasmine Dlačić istaknula je u govoru da kroz razne alate i tehnike koje uče studenti stječu najbolju pripremu za tržište rada, a u panel raspravi bivše studentice EFRI-a govorile su o karijeri nakon obrazovanja.
Sudjelovale su: Emira Brkić Karninčić, diplomirana ekonomistica iz Smart RI-ja, osnivačica inRi Brandinga i Digitalne Pčelice Sara Pozar i osnivačica Mio Bio i brenda Superheraw Tijana Božović Galjanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu