Učenje marketinga i njegova budućnost

Autor: Poslovni dnevnik , 16. siječanj 2023. u 22:00
U panel raspravi ‘Tko prvi, njegovo!’ bivše studentice Ekonomskog fakulteta u Rijeci govorile su o karijeri nakon obrazovanja/EFRI

Cilj je bio polaznicima preddiplomskog studija pobliže prikazati kako izgleda studiranje Marketinga na diplomskoj razini te što mogu očekivati u karijeri.

Na Ekonomskom fakultetu u Rijeci održano je peto izdanje Future ft. Marketing u organizaciji studentica diplomskog studija smjera Marketing te Katedre za Marketing.

Cilj je bio polaznicima preddiplomskog studija pobliže prikazati kako izgleda studiranje Marketinga na diplomskoj razini te što mogu očekivati u karijeri.

Pročelnica Katedre za marketing izv. prof. dr. sc. Jasmine Dlačić istaknula je u govoru da kroz razne alate i tehnike koje uče studenti stječu najbolju pripremu za tržište rada, a u panel raspravi bivše studentice EFRI-a govorile su o karijeri nakon obrazovanja.

Sudjelovale su: Emira Brkić Karninčić, diplomirana ekonomistica iz Smart RI-ja, osnivačica inRi Brandinga i Digitalne Pčelice Sara Pozar i osnivačica Mio Bio i brenda Superheraw Tijana Božović Galjanić.

Komentirajte prvi

New Report

Close