U suradnji svjetske hotelske grupacije Accor i tvrtke MPDD u četvrtak je u Zagrebu otvoren prvi Pullman hotel u Hrvatskoj. Riječ je o brendu u kojem su premium hoteli na brojnim svjetskim destinacijama poput Pariza, Singapura i Maldiva. Uz 193 sobe, gostima su na raspolaganju brojne premium pogodnosti koje uključuju wellness prostor s dvije saune i moderan fitness centar. S obzirom na to da se nalazi u poslovnoj zoni važno je naglasiti i konferencijski kapacitet gdje su gostima dostupne dvorane do 150 mjesta.
Ekskluzivno za Poslovni dnevnik, Aiden McAuley, COO Accora za hotele u Europi i sjevernoj Africi, objasnio je zašto je za prvu hrvatsku lokaciju ovog premium brenda odabran upravo hrvatski glavni grad.
“U Zagrebu vidimo odličnu priliku. Ovo je pomalo skriven grad, s odličnom kulturom i povijesti, a ljudi žele iskusiti i vidjeti nešto novo. Žele otputovati na mjesta koja nisu možda previše razvikana ni tradicionalno jako posjećena. Vjerujem da Zagreb ima puno toga za ponuditi takvoj vrsti gostiju i zato smo se odlučili u Zagreb dovesti Pullman, jedan od naših premium brendova’’, kazao je McAuley.
Hotelom Pullman Zagreb upravlja se u suradnji s brzorastućom tvrtkom MPPD koja je fokusirana na razvoj i upravljanje hotelima u jugoistočnoj Europi. Ovo je drugi hotel u Hrvatskoj koji je tvrtka MPPD otvorila, nakon otvorenja hotela Mövenpick 2022. godine također u Zagrebu.
“Prvo se želim zahvaliti svima koji su večeras dio ovog velikog otvorenja. Iznimno smo ponosni na finalni rezultat, Pullman je brand koji postavlja novi standard putovanja pružajući iznimno iskustvo poslovnim putnicima. MPPD ima ambicioznu strategiju do 2029. proširiti portfelj na više od 2500 hotelskih soba. Naš multidisciplinarni tim s višegodišnjim iskustvom u razvoju, hotelijerstvu i financijama, pozicionira tvrtku kao ključnog igrača u regiji. Otvaranje Pullmana Zagreb potvrđuje ovu strategiju i naše opredjeljenje prema unaprjeđenju hotelske ponude u ovom dijelu Europe, pružanjem visokih standarda i iskustva gostima kroz međunarodno priznati brend poput Pullmana”, komentirao je Janko Vrgoč, partner u MPPD-u.
Pullman Hotels & Resorts postavlja novi standard u globalnim putovanjima i životnom stilu, pružajući inspirativno iskustvo za nove poslovne putnike i to već više od 150 godina.
“Kad smo radili zajedno na Mövenpicku, tim iz MPPD-a već je razmišljao i o ovoj lokaciji. Važno nam je da smo okruženi poslovnim uredima i uz budući potencijalni kongresni centar za nas je ovo bila savršena prilika ovdje izgraditi odličan Pullman hotel. Imamo hotel koji savršeno reflektira što Pullman brend predstavlja’’, rekao je McAuley.
Ovaj lanac danas je vodeći svjetski održivi premium brand koji u svojoj ponudi nudi produktivne radne prostore, ali i mjesta razonode i druženja. Prisutan na više od 155 svjetskih adresa sada je dostupan i u Zagrebu u poslovnom središtu Novog Zagreba, lokaciji koja gostima nudi blizinu Zračne luke, odličnu prometnu povezanost prema centru grada te mnoge poslovne, zabavne i shopping sadržaje u blizini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu