U Zagreb stižu Facebook i Activision

Autor: Bernard Ivezić , 06. studeni 2014. u 22:00
Predstavljači Interlibera i Infogamera na Zagrebačkom velesajmu/M. Prpić/PIXSELL

Interliber ne očekuje rast posjetitelja, Infogamer ih planira dva puta više.

I dok Interliber, koji je s 100 tisuća posjetitelja jedan od najvećih sajmova Zagrebačkog velesajma, stagnira već nekoliko godina zaredom ne očekujući porast broja posjetitelja, sajam Reboot Infogamer, proistekao iz informatičkog sajma Info, u svojoj trećoj izvedbi prerastao je u najveći sajam industrije računalnih igara u jugoistočnoj Europi.

Organizatori Infogamera ove godine očekuju 30 tisuća posjetitelja iz regije, dva puta više nego lani. Bojan Markov iz Zagrebačkog velesajma kaže da su utrostručili površinu sajma Infogamer na 10 tisuća kvadrata u tri paviljona te privukli neke od najvećih svjetskih proizvođača i izdavača iz te industrije. "Bit će i svjetskih ekskluziva, kao i sadržaja za sve uzraste. Predstavit će se, među ostalim, Facebookov Oculus, koji će posjetitelji moći isprobati", kaže Markov.

Od velikih svjetskih imena izlagat će još Activision Blizzard, Ubisoft, Wargaming, Konami i WB Games. Dolaze gotovo svi hrvatski proizvođači, bilo kroz predavanja ili kao izlagači, počevši od Croteama preko Gamepiresa i Ironwarda do Little Green Mana. Nastupit će i Nordeus, najveći proizvođač igara iz Srbije.

Komentari (1)
Pogledajte sve

U kojem hotelu odsjedaju

New Report

Close