U prvih osam mjeseci tekuće godine Luka Vukovar pretovarila je 160.000 tona raznih tereta što je za 48.000 tona više u odnosu na isti period prošle godine.
"Glavni razlog tome činjenica je što su vodostaji Save i Drave niski te je onemogućena plovidba tim rijekama. Kako je Luka Vukovar jedina hrvatska riječna luka plovna tijekom cijele godine, ti tereti završili su u Vukovaru", rekao je voditelj općeg i pravnog odjela Luke Vukovar Darko Vicković.
Prema ranijim planovima tijekom ove godine planiran je pretovar oko 300.000 tona raznih tereta, ali je i sada neizvjesno hoće li se plan ostvariti ili će biti i premašen. Jedan od razloga je i što se ne zna što donose mjeseci pred nama. Vicković je pojasnio kako je zbog leda plovidba u siječnju i veljači bila onemogućena i da se sad opet najavljuju nove suše što bi moglo značiti i rasterećenja nosivosti brodova. I dalje se najviše pretovaraju željezo, žica i staro željezo.
Zbog niskih vodostaja Save i Drave u luci se ovih dana obavljao i pretovar specijalnih eko modula koje je izradila tvrtka Đuro Đaković iz Slavonskoga Broda za Veliku Britaniju gdje će biti dio tehnologije za zbrinjavanje otpada. "Ta plovnost je naša velika prednost. Imamo i svu potrebnu tehnologiju i dizalice tako da je naš trenutačni kapacitet oko 1,5 milijuna t tereta godišnje, kaže Vicković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu