U Hrvatsku stiže još jedan brončani lav s festivala kreativnosti Cannes Lions. Osvojili su ga Studio Sonda iz Vižinad i projekt Piquentum Wine u konkurenciji niza projekata iz 89 zemalja svijeta.
U pitanju je dizajn ambalaže, točnije vinske etikete nastao u suradnji s Meteorološkim zavodom. Godinama su prikupljani podaci o vremenskim okolnostima u vinogradu, a budući da je količina padalina najbolji pokazatelj strukture vinske godine iz toga se rodila ideja za dizajn.
Ponašanje prirode preneseno je na etiketu boce – veličina krugova prikazuje količinu padalina po mjesecima. Ovo je, objašnjavaju dizajneri, priča o tome što se tijekom godine događa u vinogradu.
89 zemalja
prijavljuje kreativne projekte na festival Cannes Lions
Vino njeguje Dimitri Brečević, vinar rođen u Francuskoj koji je nakon studija enologije u Bordeauxu i stjecanja iskustva u Domaine de Chevalier u Francuskoj i u Canterbury House Winery na Novom Zelandu doselio u Istru.
U Buzetu, gdje je rođen njegov otac, prije 13 godina pokrenuo je vinariju Piquentum i odabrao za nju upravo latinsko ime tog istarskog mjesta. Ovo je druga bronca za Hrvatsku koja dolazi iz Cannesa, prvu je donio Imago Ogilvy za priču o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi.
"Sretni smo jer je riječ o lokalnom projektu i inspirativnom vinaru. Jedina stvar radi koje nismo pretjerano sretni jest da je uslijed uspjeha nove Piquentum etikete i kampanje vino rasprodano prije nekoliko tjedana i sada nemamo čime nazdraviti", poručuju Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kreativni direktori Studia Sonda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu