Nakon završene prve faze natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, za drugi je krug natječaja odabrano pet ponuditelja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea), dok je 10 ponuditelja odabrano za izradu vizualnog identiteta.
Kako javljaju iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u drugi krug natječaja za Big Idea odabrani su agencije SS+K, MMGY Global, MR.H, Black Diamond Agency te Publicis Poke, a za izradu vizualnog identiteta McCann Zagreb + Scandinavian Design Group, MMGY Global, MR.H London, Saint Elmo’s Tourismusmarketing GmbH + Saint Elmo’s Munich, Boris Ljubičić, Rebecca Battman Limited (RBL), Publicis Poke, Black Diamond Agency, Spellcaster te Filburg.
“Sada kreće druga faza natječaja, odnosno faza dostave ponuda u kojoj odabrani ponuditelji izrađuju idejna i kreativna rješenja. Siguran sam kako će se odabrani ponuditelji iskazati kreativnošću, svježim idejama i prijedlozima te kako pred Povjerenstvom neće biti lagan zadatak odabira najboljih rješenja koja će biti nositelj promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma u narednim godinama”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu