Kineska nacionalna korporacija za prekomorsku ekonomsku suradnju (CCOEC) pokazala je ozbiljan interes za preuzimanje cijele tvrtke TŽV Gredelj u stečaju u kojoj bi proizvodili lokomotive, potvrdio je stečajni upravitelj Pero Hrkać. No, za neke pojedinosti iznešene u medijima rekao je da su netočne. Primjerice, netočna je prema njegovim riječima informacija da će onaj dio Gredelja koji se bavi održavanjem i čišćenjem vagona pripasti njegovom bivšem vlasniku, tj. HŽ Putničkom prijevozu.
"Takva ideja je protuzakonita, a dolazi iz krugova koji bi Gredelj dijelili i pripajali. Njome se sugerira i da stečajni upravitelj radi nešto protuzakonito. TŽV je u stečaju, a svaki zainteresirani investitor može pristupiti javnoj dražbi na sudu. Vjerovnici Gredelja odlučit će o načinu unovčenja, hoće li to biti prodaja pojedinačno ili u cjelini", rekao je Hrkać. Dodao je i da je njegova dužnost reći vjerovnicima da postoji interes i za jednu i drugu varijantu.
"S obzirom da se netočna informacija o nekakvoj podjeli Gredelja plasira istodobno uz aktualne razgovore s kineskom tvrtkom, a da kineski predstavnici od početka stečaja nisu dvojili oko toga da bi kupili dio kompanije, nego cjelinu, iz toga proizlazi da ih ne vidim u interesnim skupinima onih koji htjeli parcelizirali tvrtku", rekao je. Na pitanje postoji li, primjerice, interes za jednim dijelom Gredelja od strane njegovog bivšeg vlasnika (HŽ Putnički prijevoz) Hrkać je odgovorio sljedeće: "Ako takav razgovor od strane HŽ Putničkog prijevoza bude potaknut ja ću se vrlo rado odazvati. Međutim, svima mora biti jasno da se u stečaju kupuje i prodaje, nema rasprodaje niti poklanjanja!"
Hrkać je, podsjetimo, u razgovoru za Poslovni dnevnik ustvrdio da postoje razne grupacija koje bi htjele da se Gredelj svede na jednu ili više manjih zanatskih radionica. Kako je iznio, s time se suočava od početka stečaja, i to kad je vidio da se manipulira radnicima i bojkotira posao, te da narudžbe koje bi trebale biti redovite više ne stižu. "Počeo sam istraživati zašto nam ne daju raditi i shvatio da ga neki želi svesti na malu radionicu i kao takvoga možda preuzeti. Za razliku od tih interesnih skupina, moj je cilj da Gredelj radi, trebaju nam ugovori, a tvrtka je i u stečaju ozbiljan tržišni igrač, rekao bih i regionalni."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kinezima se isplati prtoizvoditi lokomotive a nama ne ?
Pa zar smo mi blesavi ?
Ako smo znali napraviti takvu tvrtku i proizvoditi lokomotive znati ćemo i upravljati Gredeljom !
Problem je u političarima koji će prodajom ostvariti mito i mazalice !
HŽ-u trebatu vagoni , zašto ih političari koće da ih naruče od Gredelja i zaposle 1400 ljudi ?
Uključite se u raspravu