Paralelno s ponovnim otvaranjem objekata, ovih dana u turizmu sve je u marketingu. Na globalnom tržištu odvija se pravi stampedo promotivnih poruka destinacija, hotela, atrakcija, ponuda, popusta, programa odanosti…
Stare goste podsjeća se na sve ljepote koje ih opet čekaju, a buduće da otkriju nešto novo i uzbudljivo nakon mjeseci karantene. Marketinški stručnjaci znaju da je izazivanje emocije “top” u turističkom oglašavanju, a usto ove godine igra i uvjeravanje u sigurnost i brigu o higijeni.
Hrvatska je po tom pitanju zasad imala puno sreće, kao destinacija koja se dosta dobro držala u pandemiji, što nam je sad jedan od aduta i komparativna prednost pred, recimo, jednom Italijom ili Španjolskom.
Uspon zbog sigurnosti
Utjecajni američki magazin Forbes tako je prenio preporuke organizacije European Best Destination Organization (EBD), koja je pak među 20 najsigurnijih i najboljih europskih destinacija za post korona putovanja i turizam uvrstila tri hrvatske destinacije, Zagreb, Cavtat i Rijeku.
“Uvrštenje čak tri hrvatske destinacije na popis najsigurnijih u Europi potvrđuje međunarodni status naše zemlje kao kvalitetne i sigurne turističke destinacije koja ima sve preduvjete za sigurno odvijanje turizma u mjesecima koji su pred nama”, izjavio je tim povodom direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Na visoko treće mjesto liste uvršten je Cavtat koji je opisan kao omiljena destinacija za slavne osobe, obitelji, ljubitelje dobre gastronomije, kulture, prirode i vodenih sportova. Zagreb je stavljen na osmo mjesto EBD liste i to kao idealna city break destinacija, dok je Rijeci, Europskoj prijestolnici kulture u 2020. godini, pripalo dvanaesto mjesto liste.
Na prvo mjesto uvršten je Tbilisi, glavni grad Gruzije, zemlje koju je također Forbes ovih dana stavio na listu nekolicine zemalja koje u postkorona eri imaju šansu postati regionalne turističke sile. Na toj je ljestvici i Slovenija, zbog prirodnih ljepota i kulturno povijesne baštine.
Igraju na kartu isplativosti
Uz sigurnost, gostima će ove godine biti važna i isplativost, što je iskoristila zajednica hotelijera meksičke rivijere i Kariba, pa svojim gostima na dva kupljena noćenja poklanjaju još dva noćenja, te daju dva dana besplatnog korištenja rent a car usluge na dva plaćena dana, uz dodatne popuste na atrakcije.
Dodana vrijednost ili slični darovi koriste se radije nego puko rezanje cijena, koje dugoročno šteti poslovanju, iako u stvarnosti ima jednak finan cijski učinak.
Drugi idu na čistu emociju i vezu s gostima, poput Accor Hotela koji svoju globalnu kampanju “Reignite the Love of Travel” baziraju na duhovitim i kreativnim objavama ljudi željnih putovanja u vrijeme lockdowna.
Kada kao plaža
Tako se u promotivnom videu izmjenjuju prizori u kojem kada predstavlja pješčanu plažu, muškarac u odijelu s maskom za ronjenje sanjari o morskim dubinama, a žena ispred perilice rublja lista časopis zrakoplovne kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu