Vodeća europska online modna platforma, njemački Zalando, u srpnju dolazi u Hrvatsku. Najavili su to jučer obznanivši da se Zalando širi na 8 europskih tržišta – osim Hrvatske i u Estoniju, Latviju, Litvu, Slovačku i Sloveniju u 2021. te u Mađarsku i Rumunjsku u 2022.
Platforma je osnovana 2008. u Berlinu, a danas je koristi više od 38 milijuna ljudi u 17 država. Zalando nudi odjeću, obuću, modne dodatke i proizvode za ljepotu svjetskih i lokalnih modnih brendova.
Do 2025. žele povećati bruto vrijednost robe na više od 30 milijardi eura, a dugoročno žele zauzeti više od 10% europskog modnog tržišta, ukupne vrijednosti od 450 milijardi eura (lani su dosegnuli 10,7 milijardi bruto vrijednosti).
“Cilj je isti – biti polazna točka modne industrije. Naš fokus će biti na rastu i dugoročnim investicijama”, rekao je Robert Gentz, jedan od izvršnih direktora.
Godinu su počeli s rastom bruto vrijednosti robe od oko 50% u prvom kvartalu, a do kraja 2021. ciljaju na bruto utržak 13,6-14,1 milijardi eura.
Prihod će pratiti rast bruto vrijednosti robe kao rezultat tranzicije platforme s rastom 24%-29% što je oko 9,9 do 10,3 milijardi eura. Ulagat će i u logistiku i tehnološku platformu 350-400 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu