U Srbiji ušli u 4. hotel, kad će na red Hrvatska?

Autor: Marija Crnjak , 07. prosinac 2015. u 10:08
InterContinental je u Savskoj pod tim brendom poslovao do sredine 90-ih, Foto: Tomislav Miletić / Pixsell

Hylko Veersteg, direktor Grupe IHG za južnu Europu, kaže da im je važno raditi s vlasnicima koji razumiju njihove brendove.

Hotelska grupa InterContinental (IHG), jedan od vodećih svjetskih hotelskih operatera, otvara četvrti hotel u Srbiji, hotel Crowne Plaza u Novom Sadu, koji bi trebao biti otvoren iduće godine u suradnji s tvrtkom Plaza AGNS. Riječ je o objektu u centru Novog Sada koji se prije nekoliko godina najavljivao kao Holiday Inn (također brend IHG), no objavom grupacije potvrđeno je da će hotel ipak poslovati pod vodećim brendom IHG za kongresne goste.

Hylko Veersteg, direktor Grupe IHG za južnu Europu, objasnio je što im je važno pri ulasku na novo tržište.

"Važno nam je raditi s vlasnicima hotela koji dobro razumiju naše brendove, ali i gradove u kojima posluju. Crowne Plaza brend zapečatio je svoju reputaciju kao jedan od najjačih poslovnih hotelskih brendova", objašnjava Veersteg. Novi projekt s beogradskim Crowne Plaza hotelom uklapa se u strategiju grupacije da razvija brend u rastućim poslovnim centrima, kažu u grupi InterContinental.

Investitori pak naglašavaju da ulazak grupacije daje potvrdu da je Novi Sad važno poslovno središte Srbije. Inače, brend Crowne Plaza Hotels&Resorts posluje u 400-tinjak hotela u 65 zemalja, u glavnim gradskim središtima, i četvrti je najveći luksuzni hotelski brend te jedan od najbžerastućih. Poznati su po tome što pružaju 24-satnu uslugu namijenjenu poslovnjacima, uključujući i fittness centar koji se ne zatvara. Zanimalo nas je kakvi su planovi IHG grupe u Hrvatskoj te razmatraju li ulazak u neke hrvatske hotele, no do zaključenja broja nismo dobili odgovor.

Prvi InterContinental u bivšoj Jugoslaviji otvoren je u hotelu Esplanade 1964., da bi se 1975. preselio u novi neboder u Savskoj, gdje je pod tim brendom poslovao do sredine 90-ih, kad je hotel kupio Ivica Todorić i nazvao ga Opera. Hotel 2002. kupuje Anđelko Leko, koji ga adaptira i sa Starwoodom ugovara brend Westin.

Nedavno je ulazak na hrvatsko tržište najavila grupa Marriott, koja u suradnji s Avenue group u Kuparima planira otvoriti Ritz Carlton. Marriott je nedavnim preuzimanjem Starwood hotela postao najveća hotelska menadžment kompanija na svijetu. Njihov ulazak u Hrvatsku djelovat će pozitivno i na ostale operatere koji razmatraju hrvatske destinacije.

No, kako stoji u najnovijoj analizi konzultantske kuće Horwath, kvazimonopolska tržišna struktura u Hrvatskoj, gdje jednom destinacijom dominira jedna ili najviše dvije turističke kompanije, mogla bi ugroziti razvoj konkurencije. To pak može biti ograničenje održivog rasta performansi i industrije, kažu analitičari.

Komentirajte prvi

New Report

Close