U sponzorstva najviše ulažu financijski i telekomunikacijski sektor

Autor: Poslovni.hr , 03. lipanj 2013. u 09:56
Ilustracija

Gotovo 88% kompanija ulaže značajna sredstva u sponzoriranja, a prosječna vrijednost utrošena na sponzorstva u 2012 godini iznosila je gotovo 3.7 milijuna kuna.

Domaće kompanije, bilo da je riječ o privatnom ili javnom sektoru, ne ostvaruju maksimum mogućnosti kroz sponzorstva, a na koja nerijetko troše velike iznose, pokazalo je istraživanje agencije CiV Vetturelli.

Prema istraživanju koje je rađeno na uzorku od 34 domaće kompanije, gotovo 88% kompanija ulaže značajna sredstva u sponzoriranja. Prosječna vrijednost utrošena na sponzorstva u 2012 godini iznosila je gotovo 3.7 milijuna kuna. Čak 44% sponzorstava odnosi se na sport, 22,3% na umjetnost i kulturu, 9,2% na znanost i obrazovanje, 9% na ekologiju itd.

Najveća ulaganja u sponzorstva ostvaruju se unutar financijskog i telekomunikacijskog sektora, slijede prehrambena industrija, farmaceutska industrija, trgovina i na kraju industrija motornih vozila, navodi se u priopćenju.

Prema pojedinim projektnim studijama prezentiranim unutar istraživanja, vidljivo je kako je u odnosu na međunarodnu praksu efekt realizacije u RH u prosjeku manji za čak 27,5%. Znakovito je kako problem nedovoljne kvalitete provedbe proizlazi iz činjenice da kod nas velik broj kompanija još uvijek nije jasno određen koji stručni odjeli trebaju provoditi i odrađivati promociju sponzorstva. Na žalost, jedan od razloga ovog problema leži i u nedovoljnoj stručnosti i poznavanju ovog segmenta.

Komentirajte prvi

New Report

Close