Tijekom rujna u Hrvatskoj je prodano 1.817 novih osobnih automobila, što je 278 vozila ili 18 posto više nego u kolovozu, a za 2,8 posto ili za 50 auta više nego u prošlogodišnjem rujnu, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
No, kumulativno se na godišnjoj razini i dalje bilježi osjetan pad prodaje novih automobila. Tako je u prvih devet ovogodišnjih mjeseci prodaja bila za 16,8 posto slabija nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Od početka godine do kraja rujna u Hrvatskoj je prodano 21.964 novih automobila, što je za 4.437 vozila manje nego u istom lanjskom razdoblju.
Volkswagen je i u rujnu i ukupno za prvih devet mjeseci najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj, s 3.812 prodanih novih automobila u razdoblju od siječnja do rujna i tržišnim udjelom od 17,36 posto.
Slijedi Opel s 2.344 prodanih vozila u prvih devet ovogodišnjih mjeseci i tržišnim udjelom od 10,67 posto. Na trećem je mjestu Peugeot s 1.620 vozila i udjelom od 7,38 posto, potom Hyundai s 1.491 vozilom i udjelom od 6,79 posto, dok je peta Škoda s 1.337 prodanih vozila i 6,09 posto udjela.
Među prodavanijim markama su i Kia, Citroen, Renault, Ford i Chevrolet.
Među modelima najprodavaniji su u prvih devet mjeseci bili Volkswagen Golf s 1.383 vozila (udio od 6,30 posto) i Polo s 1.047 primjeraka (udjel od 4,77 posto).
Slijede Opel Astra koje je u prva tri tromjesečja ove godine u Hrvatskoj prodano 870 primjeraka (udio od 3,99 posto) i Corsa s 749 komada (udio od 3,41 posto). Na petom je mjestu Hyundai i30 s prodanih 673 vozila itd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu