U produljenju sezone ključna suradnja, agencije spremne

Autor: Poslovni dnevnik , 25. kolovoz 2014. u 22:00
Boris Žgomba, predsjednik UHPA-e/Duško Marušić/PIXSELL

Predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Boris Žgomba glavnim karikama projekta HTZ-a.

Brojne mjere za produljenje sezone ovise o državnoj i zakonskoj regulativi, ali možda i više o lokalnoj razini, o čijem ponašanju i suradnji s javnim i privatnim sektorom, uključujući turističke agencije, i ovisi uspješnost projekta produljenja sezone, ističe Boris Žgomba, potpredsjednik Europskog udruženja nacionalnih udruženja turističkih agencija (ECTAA) i Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA).

Produljenje sezone kao jedna od glavnih tema godinama se povlači i u svim drugim mediteranskim turističkim zemljama. Pilot projekt za predsezonu i posezonu starta s 22 PPS destinacije. Primjeri iz drugih zemalja pokazuju različite manje-više uspješne načine za produljenje sezone, pri čemu neke to rješavaju kroz lokalna porezna rasterećenja, a neke poput Hrvatske to čine subvencioniranjem marketinga. Žgomba smatra da bi promocija i marketing za takav projekt trebali biti više ciljani.

 

5mil.

kuna izdvojio je ove godine HTZ za projekt PPS

Važnu operativnu ulogu imaju turističke agencije, jer nije dovoljno samo reklamirati destinacije i proizvode nego ih i komercijalizirati, odnosno prodati. Turističke zajednice, ističe, čeka velik posao jer moraju organizirati gospodarske i druge sektore, odrediti ključne proizvode i provući ih kroz razne kanale promocije. Žgomba ističe da su turističke agencije spremne za svoj dio posla jer to uglavnom već i rade, a poručuje i da su u svemu bitni prodajni kanali, pa se u PPS mogu uključiti agencije iz cijele Hrvatske, a ne samo s područja odabranih destinacija. 

Komentirajte prvi

New Report

Close