U organizaciji Hrvatske gospodarske komore, Kineske udruge za međunarodnu ekonomsku suradnju Tajvana (CIECA) i Udruženja izvoznika i uvoznika Taipeija (IEAT) održan je online sastanak tajvansko-hrvatskog poslovnog vijeća i B2B razgovori tajvanskih i hrvatskih tvrtki.
“Živimo u vremenima kada je digitalizacija nužna za razvoj poslovanja, ne samo jer nam pomaže premostiti fizičku udaljenost, već i zato što nam čini dostupnima podatke koji pružaju uvid u ponašanje potrošača, želje i potrebe naših kupaca.
Na taj način omogućuje tvrtkama da osmisle nova rješenja i prošire svoje poslovanje. Imajući sve to na umu, današnja glavna tema sastanka, pametni turizam i IT rješenja za druge sektore, pomoći će nam da shvatimo kako se poslovanje razvijalo u digitalnoj sferi i kako se nastavlja razvijati, bez obzira na pandemiju”, istaknuo je potpredsjednik HGK za međunarodne poslove Ivan Barbarić, dodavši kako se HGK novim uvjetima prilagodila projektom Go Global, Go Virtual i implementacijom e-usluga platforme Digitalna komora.
Fred P. C. Huang, savjetnik u CEICA-i, naglasio je kako se širenje gospodarskih odnosa između Hrvatske i Tajvana nastavilo unatoč pandemiji. “Hrvatska je zemlja s dinamičnom ekonomijom i poznata je po turističkoj industriji.
Aktivno rade na tome da turistički sektor što prije oporavi od utjecaja korone, ali i da bude dugoročno održiv. Hrvatski IT sektor je također dosta jak i te dvije industrije imaju veliki potencijal za razvoj odnosa među našim državama”, poručio je Huang, uz napomenu da CIECA i HGK kontinuirano rade na povezivanju poduzetnika.
Šefica misije tajpejskog Ureda za gospodarstvo i kulturu u Austriji, Katharine Hsiao-Yueh Chang, naglasila je kako su Hrvatska i Tajvan prirodni partneri po pitanju ekonomije. “Prema tajvanskim statistikama, naša bilateralna razmjena se standardno kreće oko 50 milijuna dolara.
Zbog korone je tajvanski izvoz u Hrvatsku u 2020. pao 19%, dok je hrvatski izvoz u Tajvan rastao 68%. U prvih nekoliko mjeseci ove godine zabilježili smo nevjerojatan rast hrvatskog izvoza na naše tržište od čak 237 posto”, rekla je Chang.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu