Portal Supermarketi.info istražio je kako Hrvati zapravo doživljavaju pojedine supermarkete, te što najviše vole kod pojedinih.
Među ostalim, istraženo je u kojem supermaketu građani imaju najintenzivniji osjećaj ugode prilikom kupnje, odnosno koji supermarket najviše radi na tom polju. Odgovori su pokazali da se građani najugodnije osjećaju u Mercatoru i Intersparu, koji imaju gotovo identičan broj glasova. Konzum i Lidl su odmah nakon vodećeg dvojca, a sredinu drže Billa, Kaufland i Plodine. Zanimljivo je da je Getro u ligi s Dionom po broju glasova. Čini se da kupci nikako ne podnose trgovine koje izgledaju kao skladišne hale, u kojima se roba postavlja na police viličarima, te u kojima je roba vrlo često još uvijek zapakirana u paletama. Iz istog razloga je i Metro tako loše rangiran po ovom pitanju. Razlog da su KTC, Prehrana i Tommy loše rangirani vjerojatno leži u činjenici da su to ipak lokalni trgovački lanci čiji pozitivni glasovi jednostavno nisu mnogobrojni.
Na upit u kojem trgovačkom lancu drže da je najljubaznije osoblje, najviše glasova građani su "poklonili" Lidlu koji je ipak malo iskočio ispred ostalih supermarketa, čiji su glasovi poprilično izjednačeni. Jedino što malo iznenađuje je slabiji rezultat Kauflanda.
Kod pitanja povrata neispravne ili pokvarene robe, apsolutni pobjednik je Lidl, a iza toga s nešto slabijim rezultatom je Kaufland. Ova dva njemačka trgovačka lanca očito imaju dugogodišnju praksu s takvim situacijama, te izgleda da najuspješnije provode moto da je kupac uvijek u pravu, što su glasači na ovoj anketi i potvrdili. Dosta izjednačeni broj glasova dobili su Billa, Konzum, Mercator i Interspar i Plodine. Ovdje čudi jako loš plasman Getroa, koji je lošije rangiran čak od tri gore spomenuta lokalna trgovačka lanca.
Što se tiče pitanja najvećeg izbora / asortimana, anketirani su podijeljeni između Interspara i Kauflanda, s gotovo istim brojem glasova za jedan i za drugi supermarket. Sredinu ljestvice drže Konzum, Plodine, Mercator i Billa. Malo je nevjerojatan razmjerno slab rezultat Mercatora, jer taj trgovački lanac doista ima poprilično veliki asortiman proizvoda. To što je iza Konzuma ili Plodina doista malo iznenađuje, ističu s portala.
Cijelo istraživanje pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu