Kako je zagrebački hotel Dubrovnik ljetos ušao u povijest

Autor: Marija Crnjak , 09. rujan 2013. u 16:14
Stjepko Bulić, direktor Hotela Dubrovnik/Montaža; Sanjin Strukić/PIXSELL + PD

Zagrebački Hotel Dubrovnik potkraj rujna otvara novu recepciju, čime će se simbolično zaokružiti ulagački ciklus od gotovo 20 milijuna kuna u protekle dvije godine.

Zagrebački Hotel Dubrovnik, koji je ljetos ušao u povijest kao jedna od najvažnijih kulisa središnje proslave pristupanja Hrvatske Europskoj uniji, potkraj rujna otvara novu recepciju, čime će se simbolično zaokružiti ulagački ciklus od gotovo 20 milijuna kuna u protekle dvije godine.

I obnova recepcije povijestan je događaj jer je nakon čak 17 godina dugih pregovora s arhitektom hotel dobio suglasnost da ukloni jedan stup i stvori otvoreniji ulazni prostor za svoje goste. S direktorom Hotela Dubrovnik Stjepkom Bulićem razgovarali smo o ovogodišnjim poslovnim rezultatima, novim projektima i budućim ulaganjima u jedan od najstarijih zagrebačkih hotela. 

Što je sve obuhvaćeno investicijskim ciklusom Hotela Dubrovnik u proteklih nekoliko godina? 

Najprije smo obnovili kosi krov u novom dijelu hotela, potom smo krenuli u renoviranje preostalih dvadesetak soba. Potom smo uredili predsjednički apartman Dubrovnik crowne suite s terasom s pogledom na Trg bana Jelačića. Usto, uredili smo desetak novih kongresnih dvorana koje imaju kapacitet 400-500 ljudi i opremljene su najsuvremenijom tehnologijom. U idućem razdoblju planiramo urediti staklenu fasadu na zapadnoj strani hotela, za što smo također dobili suglasnost arhitekta Nikole Filipovića. U planu je i sanacija fasade koja gleda na Trg, no i to je zaštićen spomenik i za to nas čeka složena procedura dobivanja dozvola. 

Kakvi su vam rezultati poslovanja u ovoj godini?

Godina je bila zaista dobra, u prvih osam mjeseci imali smo dvoznamenkast rast, i u broju posjeta i u prihodima, a u prvih šest dana rujna dosegnuli smo lanjski rezultat na razini cijeloga mjeseca. Najave za nastavak rujna i listopad su odlične.

S obzirom na to da su hoteli viših kategorija okrenuti kongresnom dijelu, kako na vaše poslovanje utječe sve veći porast udjela odmorišnih gostiju u Zagrebu?

Najveći udjel naših gostiju i dalje čine poslovni ljudi, ali raste i broj odmorišnih gostiju, i to ponajprije s engleskoga govornog područja, uključujući i daleka tržišta Amerike, Australije, Novog Zelanda. Dakako, i dalje su najbrojniji Nijemci, no začudili smo se koliko je ove godine bilo Francuza, čak i Španjolaca. Oko 85 posto naših gostiju su stranci, no ostatak od 15 posto domaćih gostiju prihodovno je gotovo izjednačen jer je riječ o poslovnom segmentu gostiju koji nam redovito dolaze temeljem dugogodišnjih ugovora i ostvaruju i evente i noćenja. Cilj su nam poslovni gosti i individualci, a manje grupe zbog toga jer postižu niže cijene, ali i oni su dobrodošli. Zamijetili smo, usto, da se 90 posto gostiju vraća u Hotel Dubrovnik.

S obzirom na rast odmorišnoga segmenta i još aktualnu krizu, kakva je politika cijena, jeste li spuštali cijene?

Ne želimo spuštati cijene nego gostima želimo za istu cijenu ponuditi više. Zbog toga smo u sklopu ulaganja uveli nove sadržaje u hotel, poput otvaranja američkog Stake Housea, što se pokazalo kao pun pogodak. Ta nam se investicija vratila u samo dva i pol mjeseca poslovanja zahvaljujući odličnom odzivu naših gostiju, ali i vanjskim gostima.

Hotel Dubrovnik odigrao je važnu ulogu u obilježavanju ulaska Hrvatske u Europsku uniju. Što je to značilo za promociju hotela?

Fasada Hotela Dubrovnika bila je kulisa za spuštanje alpinista sa zastavom Europske unije i ta slika prošla je cijeli svijet, što je nemjerljiva reklama za hotel. Usto, ugostili smo press centar sa 400 novinara. Proslava pristupanja osigurala nam je buking mjesecima unaprijed i ponosni smo što smo sudjelovali u tome. Istina je da četiri dana uopće nismo išli doma, ali sve je prošlo besprijekorno. Pritom moram pohvaliti sve zaposlenike hotela, ekipa od stotinjak ljudi odrađuje odlučan posao i bez toga ne bismo imali ovakav proizvod.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Zbog toga smo u sklopu ulaganja uveli nove sadržaje u hotel, poput otvaranja američkog Stake Housea, što se pokazalo kao pun pogodak.

stake = Instrument of execution consisting of a vertical post that a victim is tied to for burning
steak = A slice of meat cut from the fleshy part of an animal or large fish

New Report

Close