U oglase na ‘mrežama’ najviše uložio SDP, HDZ plaća skuplje

Autor: Josipa Ban , 11. travanj 2024. u 13:19
Foto: Kristina Štedul Fabac / Pixsell

Od pet najvećih stranaka u Hrvatskoj jedino je Most uložio više u oglašavanje na Facebooku i Instagramu od onoga u Google oglase.

Socijaldemokratska partija (SDP) je u mjesec dana, od 9. ožujka do 9. travnja, potrošila više od svih stranaka za digitalni marketing, odnosno oglase na Googleu i Meti (Facebooku i Instagramu). SDP je potrošio ukupno 50.330 eura, pokazala je analiza agencije Narativ komunikacije.

HDZ je na oglašavanje na društvenim mrežama potrošio tek nešto manje – ukupno 44.890 eura. Slijedi Most s 40.970, Možemo s 37.960 te Domovinski pokret s 21.330 eura uloženih u ovaj vid kampanje. U vrijeme kada se dobar dio građana informira putem društvenih mreža dvije najjače hrvatske stranke, SDP i HDZ, najviše ipak ulažu u Google oglase, a ne u društvene mreže. Primjerice, SDP je od ukupno uloženog u digitalni marketing na Google oglase potrošio 65 posto novca, a HDZ 59 posto.

Od pet najvećih stranaka u Hrvatskoj jedino je Most uložio više u oglašavanje na Facebooku i Instagramu od onoga u Google oglase – 79 posto ukupnog iznosa. Kada se broj oglasa stranke podijeli s uloženim iznosom, ispada da je SDP po oglasu na “mrežama” potrošio 139 eura, a HDZ 272 eura. Također, oglas Andreja Plenkovića na društvenim je mrežama stajao 292 eura, a Peđe Grbina 93 eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close