Meri Matešić, upravo imenovana direktorica Glavnoga ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ), novu poziciju smatra izazovom koji se ne odbija, makar zbog toga napušta mjesto šefice HTZ-ova ureda u Londonu, posao kojim je bila jako zadovoljna."Predstavljanje Hrvatske na zahtjevnu tržištu kao što je britansko za mene je bila čast i prilika da u kontaktu s kolegama učim kako posao rade sve druge turističke zemlje na koje se možemo ugledati. Odlazak u Zagreb izazov je na koji sam spremna", izjavila je u srijedu Matešić za Poslovni dnevnik.
Smatra da će uspješno provesti operativni plan rada HTZ-a u idućoj godini, iako on uvodi brojne promjene u odnosu na dosadašnji način rada nacionalne promotivne agencije s godišnjim proračunom od oko 230 milijuna kuna. "Velike promjene ne mogu se provesti preko noći i u jednoj godini, ali na tome ćemo intenzivno raditi. Smatram da treba voditi računa o specifičnostima svakog tržišta. Isti oglas ne vrijedi isto u različitim zemljama, kao ni vrsta kampanje. Jačanje on-line promocije strašno je važan korak, no valja imati na umu da dio naših potencijalnih gostiju nije informatički pismen ili jednostavno voli listati kataloge", kaže Matešić uz napomenu da joj je mandat u Londonu dao dobru podlogu za nastavak karijere. Ondje je stigla 2007. godine, i to iz hotelijerstva, iz tvrtke Falkensteiner, gdje je bila šefica marketinga i prodaje."Sjećam se da mi tada nije bilo jasno zašto ne možemo privući britanske turiste u onoj mjeri u kojoj smo željeli. Odgovor sam dobila u Londonu. Jako je teško pridobiti britanske turiste, više od svih drugih cijene vrijednost za novac, a jednom kad ih pridobijete, onda su vam odani. Pritom treba imati na umu da Britanci iz Londona mogu odletjeti na 350 destinacija. U Hrvatsku ih možemo privući time što ćemo biti autentični i kvalitetni, na tome i dalje treba raditi", zaključuje Matešić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu