“U Hrvatskoj ćemo razviti naše vodeće brendove, a nudimo vrhunski know-how”

Autor: Marija Crnjak , 21. prosinac 2017. u 14:25
Christian Giraud, viši potpredsjednik razvoja za Europu Accor Hotelsa

Definirali smo nekoliko destinacija s potencijalom za hotelski razvoj, uključujući Zagreb i Dalmaciju.

Zbog velikog potencijala Hrvatske za razvoj hotelske industrije i plasman globalno priznatih hotelskih brendova, hotelska kompanija AccorHotels u intenzivnoj je potrazi za projektima na hrvatskom tržištu, za koje je u sklopu regije zadužena poljska Orbis Grupa koju je francuski Accor preuzeo prije tri godine.

O tome koje ih lokacija posebno zanimaju i kakvi su im planovi u regiji razgovarali smo s  Christianom Giraudom, višim potpredsjednikom razvoja za Europu u Accor Hotels, jednim od glavnih panelista na šestom izdanju investicijske konferencije Adria Hotel Forum koja će se održati u veljači.

Nakon ambicioznog razvoja u proteklom razdoblju, kakvi su vam planovi u 2018. godini?
Grupa nastavlja snažan rast i u 2018. godini, nakon što nam je u trećem kvartalu portfelj premašio brojku od 600 tisuća soba, s rekordnim brojem projekata u razvoju, koji pokazuje atraktivnost naših brendova na tržištu. Na kraju rujna ove godine u razvoju smo imali još 178 tisuća soba na globalnoj razini. U budućnosti planiramo jačati svoju poziciju na tržištima na kojima već poslujemo, kao i na novim tržištima uključujući i europska tržišta. 

Što će se događati u središnjoj Europi?
Prije tri godine, nakon strateškog povezivanja poljske Orbis Grupe s vodećom svjetskom turističkom kompanijom AccorHotels (s više od 4.200 hotela u cijelom svijetu), Orbis je preuzeo operacije grupacije AccorHotels u središnjoj Europi i postao nositelj licence za sve Accorove brendove u 16 zemalja regije, uključujući Hrvatsku. Transakcija je ojačala poziciju Orbisa kao vodećeg hotelskog investitora i operatera u regiji, s više od 120 hotela. Orbis ima ambicije za snažan razvoj svoje hotelske mreže širenjem na ključnim tržištima u razvoju, kao i ulaskom na nova tržišta s velikim potencijalom, poput Hrvatske. 

Koji su to novi projekti u regiji?
Nedavno smo ušli u Srbiju otvaranjem hotela Mercure Belgrade Excelsior, otvorili smo naš prvi hotel u BiH, Novotel Sarajevo, nakon čega je uslijedilo nedavno otvaranje MGallery by Sofitel Tarcin Forest Resort & Spa u okolici Sarajeva. Uz već otvorene hotele ibis i ibis Styles u Skopju, uskoro će se otvoriti Mercure Tetovo, a u Sloveniju ulazimo početkom sljedeće godine s hotelima Mercure i ibis Styles u Mariboru. U svih 16 zemalja regije u sljedeće tri godine očekujemo rekordan razvoj s ukupno 42 hotela u različitim kategorijama, s više od 5.100 soba. U to su uključeni hoteli s franšizom, oni s ugovorom o upravljanju, kao i vlastite investicije. 

Kako vidite hrvatsko tržište?
Hrvatska predstavlja tržište koje se dobro razvija i ima jak potencijal za razvoj odmorišnog turizma, uključujući Zagreb koji ima dobre izglede za razvoj kongresnog turizma. Prisustvo globalnih hotelskih brendova još uvijek je slabo, hotelsko tržište je fragmentirano i prevladavaju lokalni brendovi. Zbog toga vidimo puno prostora za globalno prepoznate hotelske brendove koji će podići kvalitetu i prepoznatljivost tržišta. Zbog toga vrlo aktivno tražimo prilike u Hrvatskoj. 

Što konkretno tražite na hrvatskom tržištu, koje destinacije vas zanimaju?
U Hrvatskoj smo definirali nekoliko destinacija s potencijalom za hotelski razvoj, uključujući Zagreb i Dalmaciju, s fokusom na Split.

Lokalni vlasnici hotela u Hrvatskoj još nerado ulaze u partnerstva s globalnim hotelskim menadžment kompanijama, što time gube?
Istina je da je u Hrvatskoj prisutan manji broj brendova, i u usporedbi s drugim tržištima konsolidacija prema brendiranim hotelima još uvijek je u ranoj fazi. Uključivanje u neki od naših brendova donosi za početak know-how međunarodnog operatera. Svojim partnerima nudimo razvoj proizvoda koji se prilagođava trendovima i očekivanjima gostiju, znanja i vještine u gradnji i tehničkoj izvedbi hotela, stručna znanja u sferi hotelskih operacija te povezanost s našim regionalnim i globalnim kanalima prodaje, marketinga, upravljanja prihodima, distribuciji i programima odanosti. Ujedno pružamo rješenja za brojne izazove  digitalne tehnologije. Današnji hotelski gosti traže iskustva za pamćenje, što im pružamo putem usluge koju uključuju svi naši brendovi. 

Što Accorovi brendovi mogu donijeti hrvatskom tržištu?
U našem portfelju je više od 20 međunarodno priznatih brendova koji pokrivaju sve segmente, od luksuznih hotela do povoljnijih hotela. Danas smo prisutni samo u Dubrovniku kroz partnerstvo s Rixos resortom. Želja nam je u Hrvatskoj razviti naše vodeće brendove kao što su ibis i ibis Styles u economy segmentu i Mercure and Novotel u midscale segmentu, no Hrvatska ima potencijal i za luksuzne brendove. AccorHotels je najveći operater za resorte na svijetu s poznatim brendovima kao što su Rixos, Sofitel, Pullman i Banyan Three, i drago nam je što ćemo te poznate brendove dovesti u Hrvatsku.

Na mala vrata

Dubrovački Rixos je u Accoru od ožujka 
S ciljem jačanja luksuznog segmenta i širenja portfelja odmorišnih resorta, AccorHotels u ožujku ove godine ušao je u strateško partnerstvo s turskom kompanijom Rixos Hotels, u čijem sastavu posluje Rixos Libertas Dubrovnik. Plan je zajednički razvoj i upravljanje hotelima i resortima u cijelom svijetu. AccorHotels su 50-postotni vlasnici zajedničke tvrtke. Ovim potezom AccorHotels su u portfelj dodali 15 hotela na sjajnim lokacijama u Turskoj, Ujedinjenim arapskim emiratima, Egiptu, Rusiji i Europi. Plan je da hoteli u gradskim središtima posluju pod Accorovim brendovima, a u ovaj portfelj uskoro će ući i drugi Rixosov hotel u Dubaiu, te dva nova hotela u Abu Dhabiju te na Maldivima.

Komentirajte prvi

New Report

Close