Hoteli Podgora nakon predstečajne nagodbe ulaze u investicijski ciklus modernizacije i obnove dijela hotela vrijedan 75 milijuna kuna, te mijenjaju ime u Medora hoteli i ljetovališta.
Prvi gosti u obnovljene hotele stići će početkom idućeg ljeta, najavio je na konferenciji za novinare u utorak Zrinko Kamber, predsjednik Uprave Medora Hotela. "Želimo aktivno uključiti mještane ovog kraja u razvoj autentičnog turističkog proizvoda, utemeljenog na tradiciji i jedinstvenom prirodnom spoju Jadranskog mora i planine Biokovo. Na to jasno ukazuje naš novi slogan 'Dotakni more, zagrli planinu' kroz kojeg ćemo objediniti širok spektar aktivnosti i atrakcija koje se nalaze na prostoru od mora do planine i ponuditi ga gostima koji dolaze na našu obalu u potrazi za sadržajnijim odmorom. Temeljni cilj je pokrenuti novi preporod Podgore, tradicionalne vrijednosti na suvremen način plasirati na zahtjevno tržište i tako vratiti Podgoru među najpoželjnije destinacije na Jadranu," izjavio je Zrinko Kamber.
U novom razvojnom konceptu dosadašnji hoteli Minerva i Mediteran spajaju se u jedinstveni odmorišni kompleks – Medora Auri Family Beach Resort koji se nalazi na samoj šetnici uz obalu mora. Kompleks čije je otvaranje predviđeno za lipanj trebao bi imati četiri zvjezdice, a cilja najviše na obitelji s djecom iz Hrvatske te Skandinavije, Njemačke, Austrije i drugih tržišta, odnosno obiteljima na aktivnom odmoru, uključujući i period izvan glavne sezone.
Kamber
Temeljni cilj je pokrenuti novi preporod Podgore
Uz 313 soba i hotelskih apartmana hotel će imati kompleks bazena, dječje igraonice, welLness, fitness, panoramski i cocktail bar, dvorane za sastanke te a la carte restoran. U planu je i obnova manjeg aparthotela Medora Vinto, koji će sadržavati 7 apartmana, te modernizacijA autokampa Sutikla. Ukupno ulaganje u ovoj fazi projekta iznosi oko 75 milijuna kuna, a u skladu je s preuzetim obvezama iz predstečajne nagodbe. Hotele Podgora preuzela je lani tvrtka Novodom Luke Kaića u procesu predstečajne nagodbe, a u tvrtku su kroz proces dokapitalizacije početkom studenog ušli i Agram Invest i Slavonski ZIF. Brend strategiju je osmislila agencija Brandoctor, a novi vizualni identitet agencija Bruketa&Žinić OM.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu