Ante Babić, ekonomist (lijevo), smatra da će ulaskom u EU najviše izgubiti industrije koje smo neopravdano štitili carinama i subvencijama ili ih sanirali.
Ante Babić, ekonomist (lijevo), smatra da će ulaskom u EU najviše izgubiti industrije koje smo neop
Denis Čajo, predstojnik Državnog ureda za trgovinsku politiku, kaže da ih dnevno kontaktira 5 do 6 tvrtki s pitanjima o Cefti i trećim tržištima
Denis Čajo, predstojnik Državnog ureda za trgovinsku politiku, kaže da ih dnevno kontaktira 5 do 6 t
Krešimir Pajić iz Koestlina kaže da će ocjena o efektu EU-udara biti svima jasna već najesen
Zdravko Alvir iz Zvečeva samouvjereno poručuje da se apsolutno osjećaju spremni za promjenu
Neven Vranković, član Uprave Atlantica, kaže da su dobro pripremljeni i prilagođeni novim uvjetima poslovanja, a imaju i korisna iskustva svojih kompanija u Sloveniji
Neven Vranković, član Uprave Atlantica, kaže da su dobro pripremljeni i prilagođeni novim uvjetima p
Igor Maroša, član Uprave Mercatora, najavljuje da će po ulasku Hrvatske u EU strani trgovački lanci na hrvatskom tržištu u većoj mjeri nuditi proizvode iz globalnih izvora
Igor Maroša, član Uprave Mercatora, najavljuje da će po ulasku Hrvatske u EU strani trgovački lanci
Ante Babić, ekonomist (lijevo), smatra da će ulaskom u EU najviše izgubiti industrije koje smo neopravdano štitili carinama i subvencijama ili ih sanirali.
SLIKA:1 od 6
Denis Čajo, predstojnik Državnog ureda za trgovinsku politiku, kaže da ih dnevno kontaktira 5 do 6 tvrtki s pitanjima o Cefti i trećim tržištima
SLIKA:1 od 6
Krešimir Pajić iz Koestlina kaže da će ocjena o efektu EU-udara biti svima jasna već najesen
SLIKA:1 od 6
Zdravko Alvir iz Zvečeva samouvjereno poručuje da se apsolutno osjećaju spremni za promjenu
SLIKA:1 od 6
Neven Vranković, član Uprave Atlantica, kaže da su dobro pripremljeni i prilagođeni novim uvjetima poslovanja, a imaju i korisna iskustva svojih kompanija u Sloveniji
SLIKA:1 od 6
Igor Maroša, član Uprave Mercatora, najavljuje da će po ulasku Hrvatske u EU strani trgovački lanci na hrvatskom tržištu u većoj mjeri nuditi proizvode iz globalnih izvora